• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Sigaretten aansteker werkt wel, TomTom niet

Hoi allen,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Wanner ik de sigarettenaansteker indruk werkt deze goed, maar wanneer ik de oplader van de TomTom erin steek gebeurd er niks. Geeft iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

Gr.

Ok ik neem aan lampje van Tomtom gaat niet branden. Gaat wel het lampje in de oplader van de Tomtom branden?

Zonee->zekering in oplader checken

Zoja->kabel checken, plug doormeten en evt Tomtom doormeten.

Cigaretten aansteker vervangen voor een 12v aansluiting, deze zijn dieper waardoor de stekker van de TomTom er beter in past

Hi allen,

Ik ben sinds kort de eigenaar van een Opel Astra H 1.7CDTI. Ik heb het zelfde probleem, alle stekkers die ik er in stop hebben speling en de aansluiting is niet diep genoeg, waardoor de apparaten niet goed opladen of werken. Ik heb voor in de asbak, met 12v aansteker en in de kofferbak een 12v aansluiting. Verder is er geen 12v aansluiting aanwezig. Ik wil graag de aansteker vervangen, voor een normale 12v contact doos.

Kan iemand aangeven waar je een 12v contactdoosje kan kopen, die ook past in de houder waar nu de aansteker zit? De aansteker is in diameter groter, dan een gewone 12v stekker of moet ik hiervoor naar de Opel dealer?

Terug
Naar boven