• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

signum velgen zwart spuiten, Doen of niet doen? (foto)

dan meot je ook je achterlichten smoken :P

maar alsnog zou ik er een setje andere velgen opdoen, maar das mijn mening

@dion87 wrote:dan meot je ook je achterlichten smoken :P

maar alsnog zou ik er een setje andere velgen opdoen, maar das mijn mening

ik denk dat ik dan wel mijn achterlichten laat smoken ja. ik vind deze velgen mooi zo.

Hee ik ga niet alles bepalen voor je :jerry

Anders had ik nu misschien wel een shoppie genaamd

497888.1-lg.jpg

Nee...zonder grap: poeder is mooi als je voor matt gaat, als *bling* meer je ding is kies je voor hoogglans, wel blijven poetsen he :vertag :angel

Greetz Emiel

Vind zelf de originele mooier, maar het is jouw smaak. Wat je ook nog zou kunnen doen om de velgen te spuiten met plastic dip. Zo kan je altijd terug naar de originele kleur.

Je velgen gan er nog kleiner uitzien als ze zwart worden...

Ik zou eerder gaan voor 19 of 20 inch op Signum, maar dat is persoonlijke mening..

Achterlichten ga ikzelf ook nog smoken king:

@DennisD wrote:Vind zelf de originele mooier, maar het is jouw smaak. Wat je ook nog zou kunnen doen om de velgen te spuiten met plastic dip. Zo kan je altijd terug naar de originele kleur.

ik heb goed nagedacht en Je hebt gelijk ik laat de velgen gewoon origineel. :thumb

@FKsport wrote:Je velgen gan er nog kleiner uitzien als ze zwart worden...

Ik zou eerder gaan voor 19 of 20 inch op Signum, maar dat is persoonlijke mening..

ik vind 19 inch of 20 inch niet zo lekker rijden, ik heb ook 19inch gehad onder mijn vorige auto.

dit is 18inch en dit rijd heerlijk

@signumv6cdti wrote:@FKsport wrote:Je velgen gan er nog kleiner uitzien als ze zwart worden...

ik vind 19 inch of 20 inch niet zo lekker rijden, ik heb ook 19inch gehad onder mijn vorige auto.

dit is 18inch en dit rijd heerlijk

Vol beladen en drempels geen probleem

Scheelt ook op wat voor soort auto he ;)

Ik heb totaal geen slecht comfort, en dan is die ook nog verlaagd..

Maar ieder zijn ervaring en keuzes :D

Terug
Naar boven