• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

signum

hallo Beste

Ik heb een signum nov 2005.

als ik met de auto ga tanken en weg wil rijden start de auto niet direct en moet ik behoorlijk doorstarten voor hij aanslaat.

Het komt er op neer dat wanneer de tankdop er af geweest is de auto nagenoeg niet wil starten.

kent iemand dit euvel.

we hebben al een aantal keren de computer uitgelezen maar we kunnen er niet achter komen wat het is ook de dealer geeft geen herkenning.

misschien iets te maken met de brandstofdruksensor/

komen er helemaal geen foutcodes naar boven tijdens het uitlezen

misschien iets te maken met de brandstofdruksensor/

komen er helemaal geen foutcodes naar boven tijdens het uitlezen

er komt soms een foutcode naar boven die aangeeft dat het mengsel te rijk is maar dat heeft niets te maken met het euvel zeggen ze.

die brandstofdruksensor kan ik die uitlezen?

en heeft hij dan anders geen startprobleem? want anders dan bij het tanken start hij altijd

er komt soms een foutcode naar boven die aangeeft dat het mengsel te rijk is maar dat heeft niets te maken met het euvel zeggen ze.

die brandstofdruksensor kan ik die uitlezen?

en heeft hij dan anders geen startprobleem? want anders dan bij het tanken start hij altijd

over het uitlezen heb ik geen weet.

maar ik ben zelf namelijk aan het speuren naar startproblemen maar dan voor mn Zafi B

over het uitlezen heb ik geen weet.

maar ik ben zelf namelijk aan het speuren naar startproblemen maar dan voor mn Zafi B

heb vandaag weer een storing laten resetten P0170 maar dit zou niets te maken mogen hebben met het startprobleem als ik getankt heb

heb vandaag weer een storing laten resetten P0170 maar dit zou niets te maken mogen hebben met het startprobleem als ik getankt heb

weet je dan ook waar deze code voor staat?

heb een ander buitenlands opel forum gevonden

http://www.clubopel.com/rezultate.p...amp;q=P0170+Fuel+Trim+Error&sa=Cauta#1200" onclick="window.open(this.href);return false;

hier wordt namelijk gesproken over P0170 Fuel Trim Error

lijkt me toch wel iets met de brandstof te maken te hebben

mij lijkt dat deze code staat voor brandstofdrukregelaar

Maar ik weet natuurlijk ook niet waarvoor al deze verkorte termen staan

weet je dan ook waar deze code voor staat?

heb een ander buitenlands opel forum gevonden

http://www.clubopel.com/rezultate.p...amp;q=P0170+Fuel+Trim+Error&sa=Cauta#1200" onclick="window.open(this.href);return false;

hier wordt namelijk gesproken over P0170 Fuel Trim Error

lijkt me toch wel iets met de brandstof te maken te hebben

mij lijkt dat deze code staat voor brandstofdrukregelaar

Maar ik weet natuurlijk ook niet waarvoor al deze verkorte termen staan

geeft aan brandstofmengsel te rijk.

heeft iemand ervaring of kennis van een koolstoffilter op de signum 2.8 V6 turbo?

mogelijk dat een combinatie mijn probleem kan zijn.

geeft aan brandstofmengsel te rijk.

heeft iemand ervaring of kennis van een koolstoffilter op de signum 2.8 V6 turbo?

mogelijk dat een combinatie mijn probleem kan zijn.

Terug
Naar boven