• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Silver's Zafira A fotoshoot

Silver

Post veel
paar foto's gemaakt in het zonnetje op zondagmiddag king:

fotoshootzafira022.jpg

fotoshootzafira007.jpg

fotoshootzafira004.jpg

fotoshootzafira002.jpg

fotoshootzafira024.jpg

fotoshootzafira009.jpg

fotoshootzafira010.jpg

fotoshootzafira018.jpg

fotoshootzafira011.jpg

fotoshootzafira025.jpg

39.8 op gemiddeld ?? zeker net bc gereset, dat geeft de mijne alleen aan bij momenteel verbruik als je optrekt of als je 190 rijdt.

Maareh, hij staat er mooi op :thumb

39.8 op gemiddeld ?? zeker net bc gereset, dat geeft de mijne alleen aan bij momenteel verbruik als je optrekt of als je 190 rijdt.

@midnight black wrote:39.8 op gemiddeld ?? zeker net bc gereset, dat geeft de mijne alleen aan bij momenteel verbruik als je optrekt of als je 190 rijdt.

ja er is ''iets'' met de BC, die geeft hele verkeerde waarden aan.

bij een volle tank is het rijberijk 150km, en idd 39.8 liter gemiddeld verbruik.

het echte verbruik schommelt tussen de 1 op 9,5 en 1op 10,5. het is een automaat, dus die verbruikt iets meer.

@midnight black wrote:39.8 op gemiddeld ?? zeker net bc gereset, dat geeft de mijne alleen aan bij momenteel verbruik als je optrekt of als je 190 rijdt.

ja er is ''iets'' met de BC, die geeft hele verkeerde waarden aan.

bij een volle tank is het rijberijk 150km, en idd 39.8 liter gemiddeld verbruik.

het echte verbruik schommelt tussen de 1 op 9,5 en 1op 10,5. het is een automaat, dus die verbruikt iets meer.

@2.2 16v wrote:Hey Silver,

Je velgen nog niet zwart gespoten??

Of gaat dat ook niet meer gebeuren :cry

Ja, wil het wel, maar ik heb geen andere velgen meer liggen, dus weet ff niet hoe ik dat moet doen?

een setje staal van marktplaats regelen denk ik.

@StinG thanks :thumb

@2.2 16v wrote:Hey Silver,

Je velgen nog niet zwart gespoten??

Of gaat dat ook niet meer gebeuren :cry

Ja, wil het wel, maar ik heb geen andere velgen meer liggen, dus weet ff niet hoe ik dat moet doen?

een setje staal van marktplaats regelen denk ik.

@StinG thanks :thumb

Terug
Naar boven