ik ben sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een manta b1 2.0s automaat uit 1978
de auto heb ik gekocht om een beetje op te knappen en daarna om te verkopen
de auto ziet er op zich niet verkeerd uit alleen de blanke vernislaag laat los dus de auto verdient dalijk wel een nieuw kleurtje
hij is door de vorige eigenaar al overal gelast
ik ga vanmiddag nog een berg onderdelen ophalen die bij de auto horen
ook ga ik meteen de voorschermen dan vervangen deze zijn namelijk in slechte staat maar er zitten andere bij de auto die geen roest hebben dus ga ik die meteen ff opzetten
ook word het kofferdeksel vervangen hier zit namelijk een deukje in
de auto loopt lekker alleen de achteras maakt beetje geluid maar de eigenaar zei dat het het tusssenstuk was maar die zit er een andere bij dus ook maar ff vervangen
hier wat foto's van hoe de auto was toen die nog bij de eigenaar stond
plaats vanavond wel ff foto's van hoe de auto er nu bij staat
de auto heb ik gekocht om een beetje op te knappen en daarna om te verkopen
de auto ziet er op zich niet verkeerd uit alleen de blanke vernislaag laat los dus de auto verdient dalijk wel een nieuw kleurtje
hij is door de vorige eigenaar al overal gelast
ik ga vanmiddag nog een berg onderdelen ophalen die bij de auto horen
ook ga ik meteen de voorschermen dan vervangen deze zijn namelijk in slechte staat maar er zitten andere bij de auto die geen roest hebben dus ga ik die meteen ff opzetten
ook word het kofferdeksel vervangen hier zit namelijk een deukje in
de auto loopt lekker alleen de achteras maakt beetje geluid maar de eigenaar zei dat het het tusssenstuk was maar die zit er een andere bij dus ook maar ff vervangen
hier wat foto's van hoe de auto was toen die nog bij de eigenaar stond
plaats vanavond wel ff foto's van hoe de auto er nu bij staat