• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Sjonge jonge jonge jonge

• Topic starter Topic starter JRC
  • Startdatum Startdatum
Zou me inderdaad drukker maken om de Dame in kwestie..

Maargoed, alleen dat stemmertje klinkt al Arrogant

Willem

Wat een LUL zeg....

Volgende keer als hij de auto in de muur rijdt zullen we eerst de auto opknappen en daarna pas hem eruit halen:D

gr

Danny

hahahaha

''die Grid Girl valt echt vol op me auto. check me auto ff. is me auto OK???:jerry

wat een loser ben je dan zeg:vertag

echt wel een loser.

nu kan er aan zo'n carbon motorkapje of spoiler wel snel iets kapot gaan, dus ik zou ook ff vragen voor een check van m'n auto, maar wel nadat ik had gevraagd of die meid wel ok was.

en na de race ff op ziekenbezoek gaan, als ze zelfs al van mijn looks flauwvalt als ik de helm al op heb :P

nouwja, ben ik dan de enige die een beetje de coureur kan begrijpen?

Vlak voor je race, gespannen en geconcentreerd op het parcours.. en ineens valt er één op je wagen waar je al een heel weekend mee bezig bent om zodoende een goed resultaat te halen.. (Je ziet ook dat ze alweer staat voordat ie begint te roepen ;)).

Maar het had natuurlijk anders gekund ;)

20091115192356ongeschik.jpg

:jerry

origineel gepost door robertszone

nouwja, ben ik dan de enige die een beetje de coureur kan begrijpen?

Vlak voor je race, gespannen en geconcentreerd op het parcours.. en ineens valt er één op je wagen waar je al een heel weekend mee bezig bent om zodoende een goed resultaat te halen.. (Je ziet ook dat ze alweer staat voordat ie begint te roepen ;)).

Maar het had natuurlijk anders gekund ;)

Het had inderdaad subtieler gekund, maar ben 't met jou eens. Mooi om te zien, willen winnen ten koste van alles:)

Ik ga me aansluiten bij robertszone, op zo'n moment is een coureur helemaal 'in the zone' en dat moet ook wel op zo'n hoog niveau.. die gasten krijgen allemaal mentale training over hoe ze exact alle bochten moeten nemen enzo, als er dan zo'n factor als deze bij komt die niet in het mentale programma voorkomt is zijn reactie logisch te verklaren.

Neemt niet weg dat het zuur is voor dat meisje maar om de coureur zomaar neer te maaien is aan de hand van bovenstaande uitleg nou ook weer niet echt nodig.

en ook al ben je als coureur helemaal geconcentreerd, wel over een eventueel krasje zeuren, en niet over zon dame?

dat krasje ga je niet minder snel om dacht ik:P

Het lijkt wel of het gesinchroniseerd is, je hoort namelijk van alles op de achtergrond.

Ik denk dat het niet echt is , luister maar eens goed.

Gr.kerni

Terug
Naar boven