• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

slangetje econ meter

mantadevil

Woont hier bijna
ben begonnen met de manta weer op te bouwen ,maar kom er achter dat ik het slangetje mis van de econ meter

heeft er iemand zo'n ding liggen compleet ,of is er iets wat ik nieuw kan halen wat er op lijkt ??

wat zoek je nu precies dan ?

de econ meter?

de lange slang vanaf blokje op spruitstuk naar econmeter

alleen het blokje..

of de hele meuk??

bij een mechanisatiebedrijf zulke slangetjes zitten ook wel op centraal smeersysteem bij landbouwmachines

even checken,

ik heb een 1300 s, waar standaard geen dash met toerenteller inzat. Een dash met toerenteller en econmeter heb ik nu. maar waar precies gaat die slang op het motorblok? Dit moet wel ergens voorzien zijn denk ik dan, want ik zag ooit een 1300s gt met werkende econmeter op het dash.

bedankt!

even checken,

ik heb een 1300 s, waar standaard geen dash met toerenteller inzat. Een dash met toerenteller en econmeter heb ik nu. maar waar precies gaat die slang op het motorblok? Dit moet wel ergens voorzien zijn denk ik dan, want ik zag ooit een 1300s gt met werkende econmeter op het dash.

bedankt!

origineel gepost door mantadevil

ja maar wat is de diameter hier van ????

op je inlaatspruitstuk zit toch zo`n blokje waar hij op aangesloten wordt? of anders wordt hij aangesloten met zon T stukje.. maargoed, dat onderdeel demonteer je,

stop m in je broekzak. en hobbelen naar de onderdelen grossier.... die kan dan wel vertellen welke diameter het is :jerry

mantadevil, als je dat ziet zitten, kunje even een foto maken waar je dat slangetje precies op aansluit op het spruitstuk?

bedankt

Terug
Naar boven