• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Slecht Nieuws Gsi turbo in de brand gestoken Nu met FOTO&#03

Kreeg vanmorgen zojuist een telefoontje van me broer uit Leeuwarden.

Schijnt dat ze vannacht de BLauwe Opel Kadett Gsi Turbo in de brand hebben gestoken:argue:fy1:cry

Straks ga ik de auto bekijken en zal es kijken of het ook echt waar is, en zal dan even foto's maken..

Hierbij de 2 foto's van de kadett.

Me broer zijn Kadett Gsi Turbo

10040743226ygqc.jpg

10040742886op8r.jpg

en nu..

:cry

gsiturbo1.jpg

gsiturbo.jpg

09042011305.jpg

Hou jullie nog op de hoogte.

Het word hier in Nederland echt met de dag gekker, kunnen ze nou echt niet met hun poten van andermans spullen afblijven :argue:argue:argue:argue:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1.

Het word hier in Nederland echt met de dag gekker, kunnen ze nou echt niet met hun poten van andermans spullen afblijven :argue:argue:argue:argue:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1.

Dat zou kunnen,

me broer woont in leeuwarden vlak bij de opel dealer..

@drempelvrees.

ja het wordt ook steeds gekker.

me broer baalt er echt heel veel van, heel veel plezier in de kadett gehad, en ook nog eens een originele Champion,

Zal kijken wat er nog van over is

Dat zou kunnen,

me broer woont in leeuwarden vlak bij de opel dealer..

@drempelvrees.

ja het wordt ook steeds gekker.

me broer baalt er echt heel veel van, heel veel plezier in de kadett gehad, en ook nog eens een originele Champion,

Zal kijken wat er nog van over is

Sjit wat balen zeg!!:o:o:o

Soms zijn het repressailles van buurtbewoners om wat voor reden dan ook. Ik denk dan, stap gewoon dan eens naar iemand toe!

Hier in de buurt is kort geleden een BMW in de fik gestoken door een andere buurtbewoner omdat (aldus het verhaal) hij vond dat hij altijd zo achterlijk gevaarlijk hard door de straten reed hier in de wijk (30km/u zone). En ik moet zeggen, dat deed hij ook, terwijl er hier overal aan twee kanten auto's geparkeerd staan, er geen twee auto's langs mekaar kunnen in de straat en er overal kinderen spelen. Soms moet je ook wel een beetje opletten, je zorgt er gauw mee voor overlast.

Maar goed, ik vind zulke acties bijzonder laf en je lost er niks mee op. Zaai je alleen maar haat mee!:fy1

Sjit wat balen zeg!!:o:o:o

Soms zijn het repressailles van buurtbewoners om wat voor reden dan ook. Ik denk dan, stap gewoon dan eens naar iemand toe!

Hier in de buurt is kort geleden een BMW in de fik gestoken door een andere buurtbewoner omdat (aldus het verhaal) hij vond dat hij altijd zo achterlijk gevaarlijk hard door de straten reed hier in de wijk (30km/u zone). En ik moet zeggen, dat deed hij ook, terwijl er hier overal aan twee kanten auto's geparkeerd staan, er geen twee auto's langs mekaar kunnen in de straat en er overal kinderen spelen. Soms moet je ook wel een beetje opletten, je zorgt er gauw mee voor overlast.

Maar goed, ik vind zulke acties bijzonder laf en je lost er niks mee op. Zaai je alleen maar haat mee!:fy1

Buurman van mij gesproken, blijkt dat hij ook al honderd keer aan die gast had gevraagd om in de woonwijk wat te dimmen met zijn snelheid.

Hmmm...:hmmz

Maar goed, heeft niks met dit geval temaken en het spreekt het nog niet goed natuurlijk. Dan maar een aanvraagje voor verkeersdrempels doen:cry, altijd nog beter dan auto's in de fik gaan steken!:fy1

Maar zo werkt het vaak wel, als je in je heerlijk rijdende GSI turbo zit is het gewoon moeilijk om je in te houden, terwijl het voor de omgeving vaak vet irritant is die herrie en vet gevaarlijk die snelheid!

Buurman van mij gesproken, blijkt dat hij ook al honderd keer aan die gast had gevraagd om in de woonwijk wat te dimmen met zijn snelheid.

Hmmm...:hmmz

Maar goed, heeft niks met dit geval temaken en het spreekt het nog niet goed natuurlijk. Dan maar een aanvraagje voor verkeersdrempels doen:cry, altijd nog beter dan auto's in de fik gaan steken!:fy1

Maar zo werkt het vaak wel, als je in je heerlijk rijdende GSI turbo zit is het gewoon moeilijk om je in te houden, terwijl het voor de omgeving vaak vet irritant is die herrie en vet gevaarlijk die snelheid!

Terug
Naar boven