Sinds een paar maanden de eigenaar van een Insignia 1.6T Cosmo. De radio ontvangst is zeer slecht. Regelmatig word het geluid ongeveer de helft zachter en "dof". de enige manier om dit te herstellen is om de preset knop te gebruiken. Vaak gebeurd het dan dat de radio erg lang moet zoeken voordat de zender weer terug is. Eenmaal terug, kan het zijn dat binnen een paar tellen de ontvangst weer slecht is, en begint het spelletje weer van voren af aan. :swear
Door de dealer is de software reeds vervangen, echter zonder het gewenste resultaat.
Heb al een andere Insignia getest=> zelfde resultaat alleen minder erg.
Opel NL. geeft vooralsnog (hebben eea nog in onderzoek) de schuld aan het "zendergebied". Nou vraag ik je: zenders als 538, veronica, Q music en gelijksoortige "sterke zenders" moeten toch geen problemen hebben (randstad, maar ook Groningen, etc etc.)
Wie o wie herkent dit probleem? en nog liever; heeft een oplossing.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt :hmmz
Door de dealer is de software reeds vervangen, echter zonder het gewenste resultaat.
Heb al een andere Insignia getest=> zelfde resultaat alleen minder erg.
Opel NL. geeft vooralsnog (hebben eea nog in onderzoek) de schuld aan het "zendergebied". Nou vraag ik je: zenders als 538, veronica, Q music en gelijksoortige "sterke zenders" moeten toch geen problemen hebben (randstad, maar ook Groningen, etc etc.)
Wie o wie herkent dit probleem? en nog liever; heeft een oplossing.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt :hmmz