• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Slechte service ANWB wegenwacht

chieltjuh

Post weinig
Vandaag starte mijn auto niet na een korte stop.

relais klikte wel, binnen verlichting deed het niet als ik starte, zelfs display ging aan en uit.

Ik de kap open, en even de polen er af gehaald, met er weer op doen zag ik helemaal geen vonkjes of enig teken dat er nog prik in zat.

Dus de kans was groot dat mijn accu door een nacht vorst overleden was en op rare wijze nu in de korte stop de geest gaf.

Ik de anwb gebelt, ik ben al zoon 6 jaar lid waarvan de laatste 4 jaar geen hulp nodig gehad.

Ik had mijn anwb pas niet bij me dus moest mijn kenteken en postcode geven.

Deze gegevens stonden ondanks al eerder doorgeven op het adres van mijn ouders,maar na wat zoeken hadden ze uiteindelijk mijn lidmaatschap te pakken.

Het zou ongeveer een uur duren, en op de vraag of ik mijn rijbewijs bij me had antwoorde ik nee(ik was mijn portomonee vergeten)

Wel had ik mijn pinpas en de autopapieren in het dashboardkastje.

Tot mijn verbazing was dit niet genoeg en ik moest mijn ID maar even gaan halen, dat is altijd handig als je auto het niet doet.

Ik kreeg het antwoord dat zonder id niet eens de melding werd gemaakt en dat ik een half uur naar huis moest lopen, terug moest lopen met mijn id en dan de melding mocht maken. :swear

:wtf Ik nog aangeboden dat ik keurig mijn indentiteit zou bewijzen nadat ik weer mobiel was, maar daar wouden ze niks van weten.

Lang verhaal kort gemaakt, ik ben dus voor jan lul lid van de anwb, want als je toevallig je id vergeet laten ze je gewoon staan.

Na wat lelijke woorden opgehangen en zelf maar naar de hallfords gelopen, en na een 45 min kon ik weer op pad met een nieuwe accu.(119 eurie)

Nu ben ik dus helemaal klaar met de anwb en ben ik opzoek naar een nieuwe pechhulp voor volgend jaar. :fy1 :fy1

Terug
Naar boven