• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sleutel dakdragers kwijt.

Nagtie

Post weinig
Hallo,

Ik ben de sleutels van mijn Thule/opel dakdragers kwijt.

Bij dit model drukke met het klepje de haken vast aan het dak, en met het slotje zet je het klepje vast.

Ik heb overal gezocht, ik heb ook hier de plaatselijke dakkoffer man gevraagd (john freeriks, nu 4 keer geweest met een vraag en 4 keer als antwoord nee gekregen), Thule is gebeld, die gaan niet over deze slotjes Opel kan wat voor mij betekenen, maar sleuteltje was 30 euro en duurt 6 weken.

Aangezien het mijn niet veel uitmaakt of hij op slot zit tegen diefstal maar wel tegen het open gaan van de daksteunen, zoek ik dus een andere oplossing.

Zowel in mijn auto als in mijn oude dankoffer is ooit een inbreker actief geweest die mijn slot dusdanig forceerde dat ik mijn auto deur wel eens heb open gemaakt mijn brillenpoot. Dat wil ik nu dus ook op mijn dakdragers, maar ik ben een keurig opgevoede jongen dus hoe doe ik dat? en dan wel zo dat ik dus niet drie dagen bezig ben en het slot helemaal niet meer werkt.

Terug
Naar boven