• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Sluts in min motor weer

Heb je ook zwarte gruis in je Oliedop?:agent

@ woltrazz

dat is denk ik black sluts dat is zeer slecht voor een motor

denk dat als je je motor eens goed reinigd dat wel weg is ma is veel werk

dan zul je de kleppendeksel er af moeten halen en de karter pan de kanalen door spuiten en in de carterpan en kleppendeksel de black sluts verwijderen en daarna een motor flush uitvoeren

beste is om het met forté te doen 3 flesjes motorflush bij de olie let wel op dat het olie peil neit over max komt ! eventueel beetje olie aflaten van te voren en dan de motor lopen laten een uur lang om de 10 min de motor even 15 sec op 3000 tot 3500 toeren houden maar mag niet met de auto gereden worden als de motorflush er nog in zit !!

en dan een nieuwe oliefilter er op eneen flesje Forté Top End Treatment er in dan de nieuwe olie er bij beste is half synthetische olie te pakken en geen joekie foekie olie ma wel een beetje kwaliteit olie en dan lopen maar ;)

gr gino

ik weet zo niet of jij aan je kleppendeksel een slangetje hebt zitten die naar je kapje van de carbarateur loopt.

deze
15e8woy.jpg

Let wel op dat het slangetje er weer op moet zitten bij de keuring.

dit slangetje treks het condens mee de carbateur in en dan krijg je sluts.

dat slangetje zat bij mij ook vaak vol met gele troep, ik noemde het altijd majonase ziekte.

ik reed ook altijd korte stukje. sins ik de olie heb vervest hab ik er geen last meer van, ik heb de olie erin gedaan die voorgescheven werd voor mijn auto (kroon olie) bij mijn was het gauw over die gele troep.

misschien heb je er wat aan.

Heb je ook zwarte gruis in je Oliedop?:agent

@ woltrazz

dat is denk ik black sluts dat is zeer slecht voor een motor

denk dat als je je motor eens goed reinigd dat wel weg is ma is veel werk

dan zul je de kleppendeksel er af moeten halen en de karter pan de kanalen door spuiten en in de carterpan en kleppendeksel de black sluts verwijderen en daarna een motor flush uitvoeren

beste is om het met forté te doen 3 flesjes motorflush bij de olie let wel op dat het olie peil neit over max komt ! eventueel beetje olie aflaten van te voren en dan de motor lopen laten een uur lang om de 10 min de motor even 15 sec op 3000 tot 3500 toeren houden maar mag niet met de auto gereden worden als de motorflush er nog in zit !!

en dan een nieuwe oliefilter er op eneen flesje Forté Top End Treatment er in dan de nieuwe olie er bij beste is half synthetische olie te pakken en geen joekie foekie olie ma wel een beetje kwaliteit olie en dan lopen maar ;)

gr gino

He bedankt allemaal voor jullie reacties .

Heb er zoon flesje in gedaan en heb nog geen last weer gehad .

Maar hij loopt nog steeds niet goed .

Hij schommelt stationeer met de toeren ,slaat bij heel warm weer af trekt slecht en stinkt naar benzine.

Ben alles alweer bij langs geweest maar weer eens niets gevonden .

:swear :swear

ik weet zo niet of jij aan je kleppendeksel een slangetje hebt zitten die naar je kapje van de carbarateur loopt.

deze
15e8woy.jpg

Let wel op dat het slangetje er weer op moet zitten bij de keuring.

dit slangetje treks het condens mee de carbateur in en dan krijg je sluts.

dat slangetje zat bij mij ook vaak vol met gele troep, ik noemde het altijd majonase ziekte.

ik reed ook altijd korte stukje. sins ik de olie heb vervest hab ik er geen last meer van, ik heb de olie erin gedaan die voorgescheven werd voor mijn auto (kroon olie) bij mijn was het gauw over die gele troep.

misschien heb je er wat aan.

He bedankt allemaal voor jullie reacties .

Heb er zoon flesje in gedaan en heb nog geen last weer gehad .

Maar hij loopt nog steeds niet goed .

Hij schommelt stationeer met de toeren ,slaat bij heel warm weer af trekt slecht en stinkt naar benzine.

Ben alles alweer bij langs geweest maar weer eens niets gevonden .

:swear :swear

Terug
Naar boven