• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Smering drijfstangen

KadettGSI

Post weinig
Ik heb nieuwe H-profiel drijfstangen voor mijn motor,

wat me nu opviel is dat de originele drijfstangen een gaatje hebben voor smering aan de krukastap,

de nieuwe drijfstangen hebben enkel aan de zuigerpen smeergaatjes en aan de krukaskant niet??

Kan dit gewoon werken zonder de gaatjes, of moet ik deze zelf boren???

meeste H-profiel drijfstangen hebben geen gaatje.

Ik heb zelf zuigerbodemkoeling ingebouwd.

Nu doet dat hele kleine gaatje onder de drijfstang ook niet zo heel veel bij een c20xe.

Wanneer je h-profiel nodig bent vanwege het vermogen en of toerental plaats dan direct zuigerbodemkoeling..

meeste H-profiel drijfstangen hebben geen gaatje.

Ik heb zelf zuigerbodemkoeling ingebouwd.

Nu doet dat hele kleine gaatje onder de drijfstang ook niet zo heel veel bij een c20xe.

Wanneer je h-profiel nodig bent vanwege het vermogen en of toerental plaats dan direct zuigerbodemkoeling..

Terug
Naar boven