• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Smileys doen het niet meer?

2000

Post veel
Bij mij werken de smileys dus niet meer, tevens is mijn avater weg. Ik weet niet of dit verband met elkaar heeft, maar vreemd is het wel. Ligt het aan mij, of hebben meer members dit? Mocht het aan mij liggen, wat is het dan?

Nou ja het is niet zo dat de smilies het niet meer doen... ze doen het wel alleen moet je ze voluit typen op het moment..

Forum is aan 1 kant traag als dikke stront..

Als ik nu op een smilie klik gebeurd er ook niks, typ ik hem voluit, bijvoorbeeld: : agent (zonder spatie) krijg je hem wel te zien :agent

origineel gepost door MonzaRon

hier met klikken ook nope :o [getypt wel] :D

@Kdebruijn

leuk beesie in je avatar, zit maar te slaan, krijg dat beesie maar niet van het beeld af :D :thumbup

Die is inderdaad goed, zat me ook al te irriteren :) <====handgemaakte smiley

ja hier ook hetzelfde probleem, en hij lijkt ook de hele tijd nog niet helemaal klaar te zijn met de zite op te laden zeg maar, staat onderin hier:

(1 item resterend) wachten op Http://...............................

en dat blijft er de hele tijd staan, normaal staat hier: gereed.

Zoals in 'Slap geouwehoer' ook wordt gezegd, denk ik dat het een browser-probleem is. Ik heb Firefox en daarmee nergens last van.

Foutdetails webpagina

Gebruikersagent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/4.0; SLCC2; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30729; Media Center PC 6.0; InfoPath.3)

Tijdstempel: Wed, 14 Jul 2010 20:24:31 UTC

Bericht: 'createTextRange' is leeg of geen object

Regel: 40

Teken: 5

Code: 0

URI: http://www.opel-forum.nl/js/bbcodefns-ie.js

Dit is het probleem binnen IE..

Doordat de pagina niet doorlaad zal die de smileys niet plaatsen..

Dus heren admin.. Werk aan de winkel hahahahah

:):)

Lukt mij echt niet al die dingen uit de kop te leren sorry

heerlijk geen hyves hebben hahahah

misschien een update binnen IE die niet meer toestaat dat er bepaalde javascript code uitgevoerd mag worden..

Ik krijg met IE 8 geen foto's bijgevoegd.

Ik kan de link va Imageshack wel in het pop up venster krijgen, vervolgens klik ik op 'OK', venster verdwijnt, maar geen afbeelding.

Met fire fox lukt het wel.

Idd en ook met IE 8 kan ik lastig smiley's plaatsen. alleen als ik op 'Meer smilies' druk, kan ik vanuit dat venster een smiley plaatsen.

heb ik bericht gepost en maak een nieuw bericht en wil weer een smiley plaatsen gaat dat niet. Dan moet ik het venster "meer smilies" eerst sluiten en opnieuw openen.. :wtf

Dit heb ik ook nog nooit gehad..

origineel gepost door danny

:P:fy1-offtopic:afro:swear:wtf

wat is het probleem dan ???

idd dubbel post hihi

maar bij mij zie ik bovenin onder de vaste reclame en onderin een leeg wit blok.... hij blijft ook de pagina maar laden 1 item resterend blijft er staan en kan idd ook geen smilies aanklikken.. moet ze zelluf intikken

Terug
Naar boven