• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Smoke knipperlichten Kadett E

nova1.6

Post weleens wat
Hallo,

Heeft iemand een idee of het mogelijk is om zelf smoke knipperlichten te maken voor de Kadett E en zo ja hoe gaat dat ??

Heb op het forum niet echt iets kunnen vinden...

Gewoon van buitenaf spuiten, zo heb ik het ook bij de Kadett van mijn broertje gedaan.

DSC_0165.png

mat zwart van de action werkt ook perfect!!

heb de achterlichten van de astra ook smoke ;)

18yx.jpg

je kunt dan zelf bepalen hoe donker je ze wilt hebben.

die van mij lijken zo best donker maar ze laten zeer voldoende licht door nog.

@Stender wrote:Gewoon van buitenaf spuiten, zo heb ik het ook bij de Kadett van mijn broertje gedaan.

DSC_0165.png

Wat voor lak heb je hiervoor gebruikt?

zal die waarschijnlijk deze spray voor hebben gebruikt

791114a455900d3c0b62b4c855fb078a.jpg

ik heb zelf ook me knipperlichten daar mee gespoten, alleen paar tintjes er maar op..

. waren standaard oranje. nu iets donkerder

maar ik zou als je toch aan de gang gaat proberen om ze aan de binnenkant te spuiten.. knipperlicht in de oven leggen. en dan voorzichtig dat kapje eraf halen en dan weer terug kitten. zo heb ik me koplampen ook gedaan. denk dat dat een mooier effect geeft.

Ik wil net als jou oranje knipperlichten donkerder maken.

Dus knipperlichten zijn ook op te krijgen met de oven?

ik heb deze niet open gemaakt, wel heb ik dat een keer bij de d kadett gedaan, en dan een deel van de reflector zwart gemaakt, dat was geen apk afkeur, lichtbeeld was goed, en dat met hoogglans zwart

Terug
Naar boven