SneakyBass
Lid
Hoi, ik ben Pieter, en loop al een tijdje mee op het forum, maar had nooit een Opel,
ik werk al 8jaar bij de Opel dealer, en heb sinds kort mijn eerste Opel gekocht.
Deze kwam binnen met de welbekende kapotte brandstofpomp. Klant zag er geen licht meer in en
vervolgens heb ik deze van hem overgenomen.
Weekje zoeken geweest voor een geschikte brandstofpomp, monteren, en rijden!
De auto in kwestie :afro
Vectra b2 SW
2000
X20DTH 101pk
Verlaagd onderstel
16" wielen
Sportstoelen (Geen leer)
Lederen stuur
Xenon
Cruisecontrol
Airco met ECC
jawel! 315.000km
De auto heeft hier en daar nog wat verbeter puntjes, zoals roestvorming bij de achterschermen
Hier had de vorige eigenaar al wat aan gedaan (spuitwerk) maar dat is niet netjes gebeurd, dus daar zal
ik ook nog mee aan de slag moeten.
voor de rest is de auto altijd bij ons in onderhoud geweest, dus ik ken de auto qua historie helemaal.
Auto heeft al vele nieuwe onderdelen zoals Remleidingen, brandstoftank, banden, remmen, aircopomp, achterasrubbers, etc etc.
kortom een fijne auto :thumb
plaatje bij het praatje. (meer foto's volgen nog, zal ik binnenkort even maken)
ik werk al 8jaar bij de Opel dealer, en heb sinds kort mijn eerste Opel gekocht.
Deze kwam binnen met de welbekende kapotte brandstofpomp. Klant zag er geen licht meer in en
vervolgens heb ik deze van hem overgenomen.
Weekje zoeken geweest voor een geschikte brandstofpomp, monteren, en rijden!
De auto in kwestie :afro
Vectra b2 SW
2000
X20DTH 101pk
Verlaagd onderstel
16" wielen
Sportstoelen (Geen leer)
Lederen stuur
Xenon
Cruisecontrol
Airco met ECC
jawel! 315.000km
De auto heeft hier en daar nog wat verbeter puntjes, zoals roestvorming bij de achterschermen
Hier had de vorige eigenaar al wat aan gedaan (spuitwerk) maar dat is niet netjes gebeurd, dus daar zal
ik ook nog mee aan de slag moeten.
voor de rest is de auto altijd bij ons in onderhoud geweest, dus ik ken de auto qua historie helemaal.
Auto heeft al vele nieuwe onderdelen zoals Remleidingen, brandstoftank, banden, remmen, aircopomp, achterasrubbers, etc etc.
kortom een fijne auto :thumb
plaatje bij het praatje. (meer foto's volgen nog, zal ik binnenkort even maken)