• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sneller met kapotte uitlaat??

mantadevil

Woont hier bijna
Gisteren brak tussendemper af bij de bevesteging bij einddemper ,nu heb ik het idee dat hij sneller geworden is bij optrekken .

Normaal verliezen ze tegendruk en word het minder ,maar heb echt het idee dat hij veel vlotter is geworden met optrekken

gaat om een astra F station 1.6 8V van 94,iemand dit ook wel eens opgevallen ???

zou best kunnen ,katalysator zorg al voor een hoop tegendruk ,dat minder tegendruk iets meer vermogen geeft is bekend daarvoor halen mensen de kat eruit of, plaatsen een totaal open uitlaatlijn

Ik kan het ook bevestigen !

Ik rijdt in mn F zonder katalysator maar de auto is sneller,niet veelmaar je merkt wel verschil.

Dus zal het met een tussendemper precies zo zijn haha.

Rik ;)

nou toen hij er tussen weg lag merkte ik het gelijk met optrekken ,normaal ben ik gewent dat ze slomer worden omdat tegendruk weg is .

Vond dit wel apart denk toch eens kijken of er meer dit opvalt ,maar klopt dus wel . Laat het voorlopig ook zo omdat de astra toch weg gaat en ik geen zin heb om er extra geld aan te spenderen

Terug
Naar boven