• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

speling op versnellingspook

Hey mensen,

bij mijn astra opc 1 zit er behoorlijk veel speling op de versnellingspook hierdoor schakelt hij niet echt makkelijk zoals het hoort, nu zag ik bij original carparts kan je een complete pook met hoes en het mechaniek eronder bestellen, maar dat kost je wel 300,- euro.

Bestaat hier ook een voordeligere oplossing voor in de vorm van een revisie set oid?

gr Rolf

Hey Willem,

Maar Wát gaat hij dan reviseren, als het om het binnenwerk van de pook gaat dat kan ik zelf denk ik ook wel, alleen kun je die onderdelen los bestellen of als een setje? of wordt het hele onderwerk dan gewoon vervangen?

gr Rolf

Ik ben zelf ook benieuwd of er revisiesetjes te koop zijn.

Zo,ja waar zijn deze te vinden?

Groeten Rick

is niet moeilijk, maar hij is handig met priegelen.

ben zelf nogal ongeduldig van aard..

Willem

Hallo,

Inmiddels loopt dit topic al een tijdje, wet iemand misschien of het mogelijk is om de pook met alles wat daat onder zit te reviseren?

300 euro voor een nieuwe is toch wel wat prijzig.

Ik hoor het wel

Mvg,

OPCer

Mijn gaat opgelapt worden door Carlo een der tijden..

Ga ik eens goed afkijken bij m.

Hij kan aan delen komen om m op te knappen.. (nieuw en verbeterd).

De Dealer levert het pookmechanisme alleen Compleet voor honderden euro's..

Willem

bij mij zit er overigens een fucking lelijke Sparco versnellings pook knop op (zat er bij de aankoop al op) snap echt niet waarom iemand de originele pook knop van een opc zou verwijderen voor zo'n goedkoop kut ding.... dus er komt nog een keer een originele voor in de plaats.

Terug
Naar boven