• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Spiegelglas buitenspiegel los

Hallo,

Gisteren zat ik na enige tijd weer op de snelweg. Ik merkte dat de linker buitenspiegel aan het trillen was, rechts niet. Ik ben bij een parking eraf gegaan heb ik gekeken. Nu merk ik niet dat de spiegel los zit na beetje wrikken. Ook het glas zelf merk ik niets aan. Ik denk dat het komt omdat de trilling minimaal zijn en dat je die niet opmerkt als je die met de hand probeert te bewegen.

Ik dacht dat het glas een beetje los in de spiegel zou zitten dus heb het glas voor zekerheid even aangedrukt. Daarna ben ik weer gaan rijden en de spiegel trilde niet meer. Toen ik weer op weg naar huis was was het weer precies hetzelfde en trilde het spiegelglas weer. Het irriteert me mateloos :swear omdat het me ook afleid tijdens het rijden en dan heb ik nog niet eens in het donker gereden want dan is het volgens mij helemaal irritant.

Wat ik denk dat er gebeurd is, is dat een of andere onverlaat tegen m'n spiegel is aangereden ofzo. Ik trek m'n deur nooit hard dicht dus dat lijkt me het probleem ook niet.

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Kan ik het spiegelglas eruit halen en op nieuw plaatsen?

Terug
Naar boven