• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Sport eind demper Corsa C 1.8 16V

Har Opel

Post weinig
Was al blij dat ik de Remus enkelpijp einddemper bij elkaar had gespaard en wat blijkt....hij is niet meer leverbaar tenminste het model wat ik wilt.

Remus maakt dit model niet meer.

Heb al verscheidene Remus dealers gemaild en die komen allen met hetzelfde antwoordt...die heb ik niet op voorraad en me leverancier kan hem ook niet meer leveren.

Het ging om dit model met het volgende bestel art no van Remus... 622503 0507

rmkwsw.jpg

Kost bij extreme carstyling € 250 incl. verzenden

Kreeg als alternatief het Duitse merk Fox op...dat gaat om deze einddemper iemand ervaring mee...

33wqu10.jpg

Kreeg er ook een filmpje bij....

" onclick="window.open(this.href);return false;

Ook via extreme carstyling € 250,- incl. verzenden

En tot slot kon ik ook het merk Novus bestellen ( € 127,- ) waar ik me twijfels over hebt qua kwaliteit en pasvorm zag al sowieso dat er 1 ophangbeugel ontbrak van de 3 die er normaal op moeten zitten.

Deze zag ik op de site van http://www.impromaxx.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

2urwhaw.jpg

En deze..

148mzqa.jpg

Beide dempers kosten slechts € 127 lijkt mij sterk dat dit wat is lijkt erg op een imitatie standaard demper waar alleen een mooi eindstuk op gemonteerd is totaal niet vergelijkbaar met Remus Sebring of Fox.

Kwam net nog deze tegen op internet ook gaaf met 102mm eindpijp geheel RVS voor € 289 bij Hottuning.nl die zei dat de uitlaat via Autostyle moest komen die levert hem uit.

jagkcg.png

Iemand nog tips voor een mooie goede kwalitatieve sport einddemper voor de Corsa GSI 1.8 16V van 09/2002 enkelpijps met liefst 80 of 90 mm rond chroom aan het eind

Ben benieuwd naar reacties.

Terug
Naar boven