• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sportknop werkt niet meer, fout opcom?

Mijn sportknop werkt niet meer.

Als ik er op druk geen reactie. Kijk ik in de opcom dan staat deze wel aangemeld maar toch doet hij niets.

Moet ik nog ergens kijken in de opcom? Het lijkt erop dat de knop geen communicatie geeft met andere module's.

dus hij rijd nu niet anders als je op de sport knop drukt?

brand het lampje wel van het sport knopje?

als die niet brand of werkt is er misschien een zekering kapot of ,een draad los achter de knop,kijk even in het instructie boekje welke zekering dat is .

@b07 wrote:dus hij rijd nu niet anders als je op de sport knop drukt?

brand het lampje wel van het sport knopje?

als die niet brand of werkt is er misschien een zekering kapot of ,een draad los achter de knop,kijk even in het instructie boekje welke zekering dat is .

Bedankt man,

haha te stom voor woorden. Zekering achteraan nr 18 was stuk. vervangen en de sportknop werk weer! Joepie meteen al denken dat ik iets heb verkeerd gedaan met de opcom ^^

Terug
Naar boven