• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Spotify probleem met BT en USB

Sinds deze week heb ik een nieuwe Opel Karl Innovation. :thumb Ik heb in het begin erg getwijfeld over het IntelliLink systeem maar heb uiteindelijk hier niet voor gekozen omdat er standaard een bluetooth aansluiting op het Innovation model zat waarmee ik Spotify kan screamen via mijn iPhone 6s.

Echter loop ik tegen een probleem aan wanneer ik Spotify stream in mijn nieuw opel Karl via BT en USB. De knoppen (zowel op het stuur als op de radio zelf) voor de volgende en vorige track werken niet meer. Alleen als ik aansluit op via USB kan ik wel volgende track selecteren maar niet vorige track (wel terug naar het begin van het nummer). :swear Het geluidskwaliteit is wel beduidend beter via de USB kabel, maar het zou fijn zijn als het volledig soepel zou functioneren..........

Ik heb al geprobeerd om hem opnieuw te koppelen, maar dit heeft niet geholpen.

Wie heeft hetzelfde probleem of heeft hier een oplossing voor? :hmmz

Bij voorbaat dank voor degene die mij hierbij kan helpen :thumbup :wors

Terug
Naar boven