• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

stekker egr klep.

tonnie

Post weinig
Nah, ik wilde gisteren vol goede moed beginnen met het reinigen van de egr klep van mijn Vectra, bleef ik al steken op die k@#$%tstekker van de klep. :fy1

Ik heb de gele vergrendeling omhoog geduwd maar de stekker kwam er niet af, dat is natuurlijk een stom kleinigheidje maar het ging echt niet en ik wilde de boel niet forceren.

Moet ik na de vergrendeling de stekker draaien of zoiets of moet die gewoon omhoogkomen, ik snap er niks van. :wtf

Het gaat om de 120 pk versie van de 1.9cdti.

gr, Tonnie

vergrendeling omhoog. Gele schuifje (wat daar onder zit ) naar beneden schuiven. en dan de stekker er af trekken !

vergrendeling omhoog. Gele schuifje (wat daar onder zit ) naar beneden schuiven. en dan de stekker er af trekken !

Oke, de gele ontgrendeling zit op een grijze kunstof houder, deze kan dus naar beneden begrijp ik uit jouw antwoord.

Dan gaan we dit na de vakantie maar weer eens opnieuw proberen, thanks :thumbup

Oke, de gele ontgrendeling zit op een grijze kunstof houder, deze kan dus naar beneden begrijp ik uit jouw antwoord.

Dan gaan we dit na de vakantie maar weer eens opnieuw proberen, thanks :thumbup

Terug
Naar boven