• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stemmen op contest 41: Astra Coupé

Wanneer ik tijd heb, misschien vanavond anders morgen, zal ik even een nieuwe contest starten.

@RISL wrote:Ja, das gaaf ;)

Doe dat zomers wel eens voor de grap, terrasje pakken, auto met de ramen open aan de overkant parkeren. Een maat van me heeft Buick Riviera, die staat er dan ook. En dan aan het eind een sprintje over de straat heen, door het raam naar binnen en twee tellen later wegrijden.

Je zou die gezichten eens moeten zien....

ja daar kan ik wel de humor van inzien :P

@RISL wrote:Ja, das gaaf ;)

Doe dat zomers wel eens voor de grap, terrasje pakken, auto met de ramen open aan de overkant parkeren. Een maat van me heeft Buick Riviera, die staat er dan ook. En dan aan het eind een sprintje over de straat heen, door het raam naar binnen en twee tellen later wegrijden.

Je zou die gezichten eens moeten zien....

ja daar kan ik wel de humor van inzien :P

Ja, en dan is het bij mij nog niet half zo lachen als wanneer hij dat doet, want hij springt zo z'n Riviera in en rijdt dan met rokende banden weg. Zitten al die mensen op dat terras in de rook :P

Ik rijd meestal iets rustiger weg, vind het zonde van m'n bandjes om ze zo op te roken.

ja ik heb ook zon maat, die constand aan het gummen is met ze bandjes.

het is maar net waar jeje geld aan uit wilt geven

Ja, en dan is het bij mij nog niet half zo lachen als wanneer hij dat doet, want hij springt zo z'n Riviera in en rijdt dan met rokende banden weg. Zitten al die mensen op dat terras in de rook :P

Ik rijd meestal iets rustiger weg, vind het zonde van m'n bandjes om ze zo op te roken.

Ja, ik vind het zonde. Nu moet ik wel zeggen, hij heeft er altijd wel oude of B-merken onder liggen aan de achterzijde, die kosten een paar tientjes. Heel wat goedkoper dan m'n Vredesstein Sporttrac 3... :shock:

ja ik heb ook zon maat, die constand aan het gummen is met ze bandjes.

het is maar net waar jeje geld aan uit wilt geven

ja dan kan het ook wel, ik ga de laatste week voordat er nieuwe banden opzitten pas echt gummen.. rij nou met nanking ultra sport. en ik heb google translate gebruikt, en nanking is letterlijk vertaald uit het japans: Knakworst

Hahaha, met je knakworstbanden :P

Google translate is niet heilig trouwens hoor, vertaalt echt heel veel dingen verkeerd.

Ja, ik vind het zonde. Nu moet ik wel zeggen, hij heeft er altijd wel oude of B-merken onder liggen aan de achterzijde, die kosten een paar tientjes. Heel wat goedkoper dan m'n Vredesstein Sporttrac 3... :shock:

Peter, ik hoop toch wel dat je contest 42 snel wilt opstarten, kan niet wachten om te beginnen.

ja dan kan het ook wel, ik ga de laatste week voordat er nieuwe banden opzitten pas echt gummen.. rij nou met nanking ultra sport. en ik heb google translate gebruikt, en nanking is letterlijk vertaald uit het japans: Knakworst

Hahaha, met je knakworstbanden :P

Google translate is niet heilig trouwens hoor, vertaalt echt heel veel dingen verkeerd.

Peter, ik hoop toch wel dat je contest 42 snel wilt opstarten, kan niet wachten om te beginnen.

Terug
Naar boven