AstraGTC1983
Lid
Hallo allemaal,
Ongeveer een half jaar geleden heb ik een Opel Astra GTC 81KW 1.9Cdti gekocht uit 2008.
Auto doet het perfect en heb er niets op aan te merken behalve 1 ding:
De stoelen zijn echt werkelijk dramatisch.
Hoe ik de stoel ook afstel, ik heb elke keer het gevoel dat ik met mn hoofd tegen het dak zit, en hoe ik de lendesteun ook afstel, ik heb na een lange rit altijd last van mn rug.
Nu hoor ik jullie denken: "is dit je dan niet opgevallen tijdens je proefrit?"
Ja, dat is mij opgevallen, echter dacht ik, die stoel is op zoveel manieren af te stellen, dat komt wel goed.
Nou, helaas, na een half jaar nog niet gewend.
Ik voel me zo groot in die auto. Alsof ik er niet helemaal in pas.
Nu heb ik de stoelen eens nader bekeken, en het zitvlak is echt onwijs dik en hoog.
Nu zat ik te denken, aangezien de auto mij verder prima bevalt, zijn er misschien andere stoelen, die lager zitten en beter zijn voor de rug?
Zijn er meer mensen die deze ervaringen delen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, anders zit er helaas niets anders op de auto te verkopen
Alvast bedankt!
Gr,
MB
Ongeveer een half jaar geleden heb ik een Opel Astra GTC 81KW 1.9Cdti gekocht uit 2008.
Auto doet het perfect en heb er niets op aan te merken behalve 1 ding:
De stoelen zijn echt werkelijk dramatisch.
Hoe ik de stoel ook afstel, ik heb elke keer het gevoel dat ik met mn hoofd tegen het dak zit, en hoe ik de lendesteun ook afstel, ik heb na een lange rit altijd last van mn rug.
Nu hoor ik jullie denken: "is dit je dan niet opgevallen tijdens je proefrit?"
Ja, dat is mij opgevallen, echter dacht ik, die stoel is op zoveel manieren af te stellen, dat komt wel goed.
Nou, helaas, na een half jaar nog niet gewend.
Ik voel me zo groot in die auto. Alsof ik er niet helemaal in pas.
Nu heb ik de stoelen eens nader bekeken, en het zitvlak is echt onwijs dik en hoog.
Nu zat ik te denken, aangezien de auto mij verder prima bevalt, zijn er misschien andere stoelen, die lager zitten en beter zijn voor de rug?
Zijn er meer mensen die deze ervaringen delen?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, anders zit er helaas niets anders op de auto te verkopen
Alvast bedankt!
Gr,
MB