• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stoelen spuiten?

Stender

Woont hier bijna
Misschien een rare vraag maar ik zat ff te denken;

De stoelen in mijn Manta horen zwart te zijn, maar deze zijn inmiddels verkleurd naar paars. Is er verf in een spuitbus om de stof weer zwart te spuiten? Of misschien een andere manier.

:P

mwah, er is wel vinylspray voor, alleen is mijn ervaring hiermee niet echt denderend.

zonder lichtinval op je stoelen ziet het er netjes uit, maar o wee als je er vanuit een bepaalde hoek overheen kijkt, je ziet meteen alle strepen zitten.

+ dat je er vervolgens weer gewoon in gaat zitten, en het op ten duur toch weer dof wordt ;)

beste is dan gewoon even sparen voor een net setje,

of deze opnieuw laten bekleden ;)

ja da's natuurlijk het beste, maar wel duur :sleeping

daarom dacht ik, misschien is dit een leuke tussenoplossing.

JA DUUR MISSCHIEN maar dan heb je het wel in een keer naar je zin en er zijn wel verschillende stoffeer bedrijven dus niet naar de eerste de beste gaan :vertag

Ja het is zeker een tijdelijke oplossing, maargoed als je voor een paar euro weer een tijdje plezier hebt.

Voorlopig zijn er nog zat andere dingen te doen aan het huis en de auto dus vandaar dat ik het me afvroeg.

Maargoed als er zo weinig mensen zijn die er ervaring mee hebben

tja, voor die paar euro mag je het best eens proberen hoor :P

uiteindelijk moet er toch nieuw stof om je stoeltjes, dus of je het nu erger of minder erg maakt met de spray geeft in principe toch niet zo gek veel meer?

ik gebruik het zelf vaker om hemeltjes & zonnekleppen zwart te maken ;)

En hoe zit het met eventueel kleurverf voor kleding wat je in je wasmachine knikkerd??

Wel ff de bekleding los halen van het frame en schuim, anders wordt het zo proppen :afro :jerry

Heb je je bekleding ook gelijk stof vrij en lekker fris :P

Ik vroeg me af of het nog gelukt is... Ik heb een setje rode kuipstoelen op het oog, waarvan de liggende delen aardig roze/wit verkleur zijn. Nu zei de verkoper dat dit met interieurspray uit spuitbuis weer mooi rood te maken is....

Terug
Naar boven