• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

stoelframe voor recaro stoelen

Hallo,

mijn ascona B is eindelijk terug van de spuiter en nu wil ik er andere stoelen inzetten. Ik heb nog van die recaro stoelen liggen. Deze zouden uit een ascona komen maar hier zit geen stoelframe onder. Zoals jullie weten is een bodem van een ascona niet gelijk en zitten de originele stoelen vast met zo'n beugel. Zijn er stoelframes in de handel zodat er ook andere stoelen op kunnen behalve de originele? De recaro stoelen hebben dezelfde rails als volgens mij een E kadett. Of heeft iemand toevallig van zo'n frames te koop?

Alvast bedankt.

Ontvangen! Wel zeer langzame service van TNT. Hebben ze er toch een week over gedaan om het hier te krijgen.

Heb binnenkort nog 2 versleten stoelen in de aanbieding. Misschien iemand interesse? Anders gaan ze een keer naar de stort.

Okay. Geen interesse neem ik aan. Dan verplaats ik ze naar het eindstation. Had ik op zich ook niet verwacht maar je weet nooit.

Met mijn telefoon krijg ik geen fatsoenlijk plaatje. Te weinig licht. Maar zoals ik al zei ze zijn versleten. Origineel lichtblauw met doorgesleten plekken in de bekleding. Wel hoofdsteunen.

De reden dat ik vraag of iemand ze wil hebben is dat er wel eens iemand naar gevraagd had voor het frame of de hoofdsteunen. Toen deed ik ze nog niet weg omdat ik nog geen andere stoelframe's had .

Terug
Naar boven