• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stoeprand vs velg.

Gts32v6

Post weleens wat
Ja hoor het is zover,druk druk snel snel even bijdraaien en bingo:swear.Na 2 jaar schadevrije velgen is het vandaag toch gelukt:cry:cry

Gr. Gts32v6

:(dat is zuur:thumbdown

heb je lekkere dikke velgen eronder en dan dit:thumbdown

maar het kan heel snel gebeuren want ik heb er ook al 2 licht beschadigd:mad:

succes nog!

:cry, da's mooi klote man. Ik ken het gevoel.

Heb sinds ik mijn nieuwe Irmschers heb nu al twee keer het schade bedrijf gesponserd.

Ik zou 'm zekers laten maken, kost je rond de 150 euri maar dan is tie ook weer zo goed als nieuw.

Safe driving Jurgen

Het zijn 18 inch opc wielen en herstellen is het probleem niet,maar wordt hier niet echt vrolijk van.Vorige week al de complete voorspoiler er bij hangen.Maar ja verlagen heeft ook zijn nadelen:mad:

Gr. Gts32v6

Hmmm,klote voor je maar 2 jaar valt nog mee... Mijn vriendin had mijn 18 inch die nieuw onder mijn B zaten alna 3 weken naar 16 inch verwerkt... Dit is nog wel te maken, succes ermee!

Groet,

Eric.

origineel gepost door Gts32v6

Ja hoor het is zover,druk druk snel snel even bijdraaien en bingo:swear.Na 2 jaar schadevrije velgen is het vandaag toch gelukt:cry:cry

Gr. Gts32v6

Hey, heb jij er OPC klauwen op zitten?

Staat wel heel mooi dat blauw:agent

Safe driving Jurgen

Het zijn 18 inch opc wielen en herstellen is het probleem niet,maar wordt hier niet echt vrolijk van.Vorige week al de complete voorspoiler er bij hangen.Maar ja verlagen heeft ook zijn nadelen:mad:

Gr. Gts32v6

Dat is nu precies de reden waarom ik mijn voorbumpr nog niet onder handen heb genomen. Mijn vrouw parkeert altijd vooruit in:swear Koste me op de vakantie dus een velg. Is vandaag net gerepareerd. Als ik er een andere voorbumper opzet zonder rubber lip ben ik bang dat ze die binnen een wek er af knalt op de stoep.

Safe driving Jurgen

origineel gepost door jraaf

Gr. Gts32v6

Dat is nu precies de reden waarom ik mijn voorbumpr nog niet onder handen heb genomen. Mijn vrouw parkeert altijd vooruit in:swear Koste me op de vakantie dus een velg. Is vandaag net gerepareerd. Als ik er een andere voorbumper opzet zonder rubber lip ben ik bang dat ze die binnen een wek er af knalt op de stoep.

Safe driving Jurgen

Ideaal vrouwen, vooral om ze de schuld te geven... hehehye:jerry

origineel gepost door Edvries

Gr. Gts32v6

Safe driving Jurgen

Moah kan er zelf ook wat van. Het gaat gelijk op. Eerste velg heb ik zelf gedaan, vrouw de tweede.:argue Zolang het te repareren is zeur ik niet te veel. Krijg geboeg ruimte van er om mods uit te voeren op e Vec:P

Safe driving Jurgen

Gr. Gts32v6

Hey, heb jij er OPC klauwen op zitten?

Staat wel heel mooi dat blauw:agent

Safe driving Jurgen

of OPC kleurig blauw ;)

origineel gepost door Edvries

Gr. Gts32v6

Safe driving Jurgen

Mijn vrouw heeft gelukkig een eigen opeltje een agila 1.0 niks geen opsmuk, gewoon om van a naar b te tuffen. Echt ideaal zo blijft de vec gewoon van mij......

Groet Tim

Zonde, maar is wel te maken hoor !! Maar leuk is anders!

Bij m'n oude vectra had m'n vrouwtje ook een paar keer de stoeprand geraakt :wors Op plekken waar volgens mij niet eens een stoeprand zat !! :swear

Maarja..................................................:wub vrouwen :wub

Das zuur...

Maar om even in te haken... Mijn 17 inch velgen zijn allemaal beschadigd door het stoeprandrijden van mijn mannetje :mad: (rijd graag krappe ruimtes), dus het zijn niet alleen de vrouwen ;)

Terug
Naar boven