• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stootstrips deuren en zijpanelen Opel Corsa C 2001

Hey,

Ik heb net een corsa c van 2001 gekocht en vroeg me af of de stootstrips op de deuren en zijpanelen nou geplakt of geklikt zijn. En is ook de opschrift 'SPORT' op de deuren geplakt of zit dat met pinnen in de deur.

Mvg

BMR

@Rotho wrote:zit allemaal geplakt

Okeey thnx :D

En als ik de stootstrips eraf haal heb je dan veel kans dat de lak daar beschadigd is, zoals bijvoorbeeld blaasjes in de lak of etc. ?

Over het algemeen is die lak beschermd geweest door de lijm.

Ik heb toevallig laatst een stukje gedaan met een zilvergrijze corsa c uit 2001.

Het enige is dat er een klein beetje kleurverschil is, maar dat is na een paar keer poetsen al bijna weg.

@man!ac wrote:Over het algemeen is die lak beschermd geweest door de lijm.

Ik heb toevallig laatst een stukje gedaan met een zilvergrijze corsa c uit 2001.

Het enige is dat er een klein beetje kleurverschil is, maar dat is na een paar keer poetsen al bijna weg.

Okeey :D

Ik heb vandaag de sport emblemen op de deuren eraf gehaald. De emblemen zelf waren er zo af maar die lijm Ö echt een rotklusje hoor. Ik heb erna dat stukje gepolierd en je ziet het echt niet meer gewoonweg geweldig. Had echt zo'n schrik op kleurverschillen :p

Terug
Naar boven