Hallo,
Bij mijn Corsa C brandt de airbag lampje helemaal niet. Normaal zou die gaan branden als je de sleutels in contact zet. Toen ik mijn Corsa ging halen was het mij niet opgevallen later pas zag ik het. Ik had geconstateerd dat er ook geen gordijnairbag (links) aanwezig is. Die heb ik wel gekocht en weer terug gepatst. Maar de storing blijft en het lampje brandt niet. Ben naar Profile geweest voor uitlezen en kreeg volgende foutmeldingen:
B0077 zij botsingssensor bestuurderszijde functionerings-storing
B0041 ontstekingscircuit zij airbag bestuurderskant voor Weerstand te groot
B0074 Ontstekingskring Windowbag bestuurderszijde weerstand te groot
B1000 Airbag stuurapp. functionerings-storing
En volgens Profile gaat dit veel geld kosten om te vervangen.
Kan iemand mij helpen. Waar moet ik beginnen met het zoeken naar de oorzaak en wat betekenen all de storingen. En kan een van deze storingen de oorzaak zijn, dat de lampje niet brandt.
Alvast bedankt!
Bij mijn Corsa C brandt de airbag lampje helemaal niet. Normaal zou die gaan branden als je de sleutels in contact zet. Toen ik mijn Corsa ging halen was het mij niet opgevallen later pas zag ik het. Ik had geconstateerd dat er ook geen gordijnairbag (links) aanwezig is. Die heb ik wel gekocht en weer terug gepatst. Maar de storing blijft en het lampje brandt niet. Ben naar Profile geweest voor uitlezen en kreeg volgende foutmeldingen:
B0077 zij botsingssensor bestuurderszijde functionerings-storing
B0041 ontstekingscircuit zij airbag bestuurderskant voor Weerstand te groot
B0074 Ontstekingskring Windowbag bestuurderszijde weerstand te groot
B1000 Airbag stuurapp. functionerings-storing
En volgens Profile gaat dit veel geld kosten om te vervangen.
Kan iemand mij helpen. Waar moet ik beginnen met het zoeken naar de oorzaak en wat betekenen all de storingen. En kan een van deze storingen de oorzaak zijn, dat de lampje niet brandt.
Alvast bedankt!