• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

storing tankmeter en temp.meter wie kan mij helpen???

hallo,

ik rijd een ckadett c1 nu deed gister de tankmeter raar die bleef op leeg staan

toen heb ik tegen de tellerklok aangetikt en ging de meter weer staan op hoeveel

benzine in de tank zit, vervolgens rijd ik verder en zie ik dat de temperatuur meter helemaal

in het rooie staat ik direct gestopt en alles nagekeken alles was goed.

maar nu kan ik nog steeds niet zien hoeveel benzine erin zit en wat de temp. van de motor is

volgens mij geven ze allebij het dubbele aan dus halve tank bezine geeft ie aan als volle tank

weet iemand wat dit is????

mvgr niels

@kiyamizio wrote:Spanningsregelaar achter op je dashboard stuk

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

oke oke bedankt voor de hele snelle reactie

waar zijn die dingen te halen??

mvgr niels

als je in het manta gedeelte kijkt daar staat een topic dan kun je er zelf 1 maken ! nieuw kost ongeveer 65 euro en als je er zelf 1 maakt kost je dat een uurtje van je tijd en nog geen 2 euro materiaal !

gr dennis

Heb zo'n zelfde soort probleem met gte meter setje. De temp. loopt ook in het rood (altijd) oliedruk is soms 5 bar en soms 1.5 , benzine meter is volgens mij wel goed. ligt een c20xe in. temp. sensor is al vervangen wou nu temp meter nog proberen. of zit hier ook ergens een spanningsregelaar voor wat het probleem kan zijn?

@witje2.4 wrote:Heb zo'n zelfde soort probleem met gte meter setje. De temp. loopt ook in het rood (altijd) oliedruk is soms 5 bar en soms 1.5 , benzine meter is volgens mij wel goed. ligt een c20xe in. temp. sensor is al vervangen wou nu temp meter nog proberen. of zit hier ook ergens een spanningsregelaar voor wat het probleem kan zijn?

het zelfde verhaal,

op mantacabrio site staat ook een how to hoe je hem voor 10 euro zelf kan maken.

Terug
Naar boven