skyline643
Lid
Sinds deze avond brandt er op mijn Astra H het lampje van "storing uitlaatgasreinigingssysteem". Het brandt continu als de motor draait, het knippert niet. De wagen heeft iets van 59 8XX km nu en is een 4 jaar oud. Een drietal weken geleden ben ik ook al naar de garage gemoeten om een gloeistift te vervangen. Is dit gerelateerd? Wat kunnen de oorzaken zijn? Hoe erg is dit? Kan dit wachten tot zaterdag bijvoorbeeld?
Ik begin me namelijk wel wat zorgen te maken omtrent de motor van mijn wagen. De wagen heeft altijd om de 15 000 km een onderhoud gehad (historiek meegekregen van vorige eigenaar) en was ook maniakaal onderhouden (koetswerk enzo dan). Ik heb de wagen nu zelf een half jaar en het is precies het ene na het andere die stuk gaat. Ik weet wel dat er binnenkort een onderhoudsbeurt volgt (rond de 62 000 km zei de garage me), maar toch...
Ik begin me namelijk wel wat zorgen te maken omtrent de motor van mijn wagen. De wagen heeft altijd om de 15 000 km een onderhoud gehad (historiek meegekregen van vorige eigenaar) en was ook maniakaal onderhouden (koetswerk enzo dan). Ik heb de wagen nu zelf een half jaar en het is precies het ene na het andere die stuk gaat. Ik weet wel dat er binnenkort een onderhoudsbeurt volgt (rond de 62 000 km zei de garage me), maar toch...