• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Storing

Beste mensen

Ik heb een probleem ik heb een Opel astra uit 2002 .af en toe had ik het probleem dat bij afremmen de motor ging schokken en hij bij stilstand dreigde uit te gaan.voorheen wist ik dit te voorkomen door gas bij te geven.maar niet altijd lukte dit en dan kreeg ik de motor niet meer aan dit is diverse keren gebeurd. Dit is een lange tijd goed gegaan tot afgelopen donderdag toen ik ging afremmen hij weer ging stotteren en afsloeg .en kreeg hem niet meer aan. De wegenwacht wist hem weer aan de praat te krijgen doormiddel van de accu meer stroom te geven.het enige wat hem opviel was dat de gaskleppen behoorlijk zwart waren .hij zei dat dat dit het probleem zou kunnen zijn . Maar de garage zei dat het schoonmaken 9 van de 10 keer niet het probleem weg haalt.hoe denken jullie erover en hdbbedn jullie tips .Ik durf nu eigenlijk niet meer in de auto te rijden.

Opeltje17 bedoelt dat het reinigen van de gasklep inderdaad wel handig is. Verder is het handig te weten welk type motor je hebt om je verder te kunnen helpen. Als je je kenteken invult op de site van de RDW en inhoud (liter) en vermogen (pk of Kw) doorgeeft is voldoende.

En dat Vectra.... dat noemen ze een handtekening. Staat onder al zijn posts, in zijn geval zijn huidige auto een Opel Vectra C2 Executive.

Terug
Naar boven