veugollZ2.2se
Lid
Hoi ik ben johan ik ben 24 en kom uit zaandam mijn allereerste auto was een opel astra f GSI '94 X2.0XE heb ik toendertijd helaas moeten verkopen en nu in bezit van een opel astra coupe '01 Z2.2SE er moet et 1 en ander aan gebeuren en ik had daar ook wat vragen bij zoals het hoort belangrijkste eerst en dat was nieuwe distr. Kettingen die zijn laatst vervangen (flinke klap geld kwijt) en jahoor eenmaal open zat er een afgebroken boutje bij de ketting die moest gezocht en verwijderd worden waardoor het prijskaartje weer steeg dat is nu gelukkig achter de rug en me budget wat ik dacht nodig te hebben was er ineens doorheen helaas er zijn meer rep. Nodig.
Nou verbruikt hij nog best veel olie nu ben ik geen monteur maar als ik bij het blok kijk vanaf de neus vd auto dan in de hoek rechts voor het raam als ik naar benede kijk zie ik olie op (ik denk mijn versnellingsbak) klopt dat? Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn???
En ik krijg de storing contr. Remlicht maar die werken gewoon
De storing contr. Ruitensproeier die is op peil.
Maar ik denk de pomp defect niet zeker want ik zag onder de motorkap in het relais kastje maar 2 relais waarin 3 kunnen en die lege plek is wel aangesloten d.m.v. Heel wat kabeltjes als iemand enig idee heeft dankjewel ik hoor het graag mvg johan
Nou verbruikt hij nog best veel olie nu ben ik geen monteur maar als ik bij het blok kijk vanaf de neus vd auto dan in de hoek rechts voor het raam als ik naar benede kijk zie ik olie op (ik denk mijn versnellingsbak) klopt dat? Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn???
En ik krijg de storing contr. Remlicht maar die werken gewoon
De storing contr. Ruitensproeier die is op peil.
Maar ik denk de pomp defect niet zeker want ik zag onder de motorkap in het relais kastje maar 2 relais waarin 3 kunnen en die lege plek is wel aangesloten d.m.v. Heel wat kabeltjes als iemand enig idee heeft dankjewel ik hoor het graag mvg johan