• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stuur GTS c1

dappie

Post vaak
Beste leden,

Het stuur in m'n GTS heeft nu ronde druk knopjes, waar van de werking niet echt super is (ook al eens gelezen hier op het forum)
Nu is mijn vraag, heeft het stuur met de rolletje een beter werking kwa bediening, en is dit stuur zo over te zetten met m'n
Eigen airbag ? Of moet deze op nieuw in geleerd worden, ik heb namelijk een stuur met die rolletjes op het oog.

Vr,gr, jac.

Dan heb je ook een andere radio nodig, andere CIM andere kabelboom voor de radio.

En een ECC paneel mocht je dat hebben.

Jeetje, en dat alleen voor een ander stuur, dat heeft Opel weer mooi gemaakt :(
Ik dacht eigenlijk dat dit niet zo moeilijk zou zijn, maar het blijkt toch weer anders.

Bedankt voor je antwoord opeltje17 maar deze moeite ga ik er niet voor doen

Vr,gr, jac.

Terug
Naar boven