• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

stuurbekrachteging van astra gsi op kadett?

goede dag, mede liefhebbers.

ik kan aan een stuurbekrachtegings set komen van een astra gsi

ik zou dat graag op mijn e kadett c20ne willen zetten.

past dit ? en dan doel ik niet alleen op het stuur pompje en beugel maar ook op het complete stuurhuis. want het is origineel niet op mijn kadett geleverd :(

wie kan mij hier duidelijkheid over geven.?

groetjes sebas

Past, alleen draad van de spoorstangen is anders, maar dat is niet echt een probleem. Bij een origineel Kadett stuurhuis is dat als het goed is fijn draad en bij de Astra F GSI grofdraad. Je moet dus compleet met de stuurkogels er bij de boel monteren en dan is het prima af te stellen en past alles gewoon.

(heb het zelf ook...:angel)

Past, alleen draad van de spoorstangen is anders, maar dat is niet echt een probleem. Bij een origineel Kadett stuurhuis is dat als het goed is fijn draad en bij de Astra F GSI grofdraad. Je moet dus compleet met de stuurkogels er bij de boel monteren en dan is het prima af te stellen en past alles gewoon.

(heb het zelf ook...:angel)

Op zich past dat wel, maar je kunt een probleem hebben met de pomppolie,

enkele V polie > multigroef polie.

Om de multigroefpolie te kunnen gebruiken heb je dan ook wel een andere

alternator (ook met multigroef) en een "vaste" alternatorsteun nodig !

Op zich past dat wel, maar je kunt een probleem hebben met de pomppolie,

enkele V polie > multigroef polie.

Om de multigroefpolie te kunnen gebruiken heb je dan ook wel een andere

alternator (ook met multigroef) en een "vaste" alternatorsteun nodig !

als het goed is heb ik nog een stuurbekrachtinging liggen van een kadett,volgens ,mij kompleet

kan ik zaterdag vertellen

gr kabouter

als het goed is heb ik nog een stuurbekrachtinging liggen van een kadett,volgens ,mij kompleet

kan ik zaterdag vertellen

gr kabouter

[rquote=1882112&tid=143797&author=Vinci]Past, alleen draad van de spoorstangen is anders, maar dat is niet echt een probleem. Bij een origineel Kadett stuurhuis is dat als het goed is fijn draad en bij de Astra F GSI grofdraad. Je moet dus compleet met de stuurkogels er bij de boel monteren en dan is het prima af te stellen en past alles gewoon.

(heb het zelf ook...:angel)[/rquote]

kan ik dan geen spoorstangen van de kadett op het astra stuurhuis zetten?

heb net nieuwe fusees namelijk.

[rquote=1882112&tid=143797&author=Vinci]Past, alleen draad van de spoorstangen is anders, maar dat is niet echt een probleem. Bij een origineel Kadett stuurhuis is dat als het goed is fijn draad en bij de Astra F GSI grofdraad. Je moet dus compleet met de stuurkogels er bij de boel monteren en dan is het prima af te stellen en past alles gewoon.

(heb het zelf ook...:angel)[/rquote]

kan ik dan geen spoorstangen van de kadett op het astra stuurhuis zetten?

heb net nieuwe fusees namelijk.

Ja zeker! Doen de meesten ook inderdaad, maar ik had alles nieuw nodig en mijn Kadett spoorstangen waren niet best meer....

Ja zeker! Doen de meesten ook inderdaad, maar ik had alles nieuw nodig en mijn Kadett spoorstangen waren niet best meer....

Terug
Naar boven