• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stuurbekrachtiging pomp

Ja maar ik heb het spul in september gekocht en ik heb nu pas het blok enzo in de corsa kunnen bouwen dan zal die ook wel zeggen de garantie is er nu wel af:D:D

met zulke dingen is het moeilijk te zeggen of ze goed zijn of niet.. Ik heb hier ook nog een pomp liggen.. mja die is 2 jaar geleden goed werkend uitgebouwd.. Geen idee in welke staat ie nu is. Stil liggen word het meestal niet beter van.

met zulke dingen is het moeilijk te zeggen of ze goed zijn of niet.. Ik heb hier ook nog een pomp liggen.. mja die is 2 jaar geleden goed werkend uitgebouwd.. Geen idee in welke staat ie nu is. Stil liggen word het meestal niet beter van.

montagevoorschrift ruilservostuurhuis:

stuurhuismontage-kl.jpg

oke ik denk toch wel dat ik een ander pompje nodig heb.

Ik zit nu te denken om de V-snaar er af tehalen en nu eff zonder bekrachtiging te rijden,of is dit geen doen zonder bekrachtiging te rijden?

oke ik denk toch wel dat ik een ander pompje nodig heb.

Ik zit nu te denken om de V-snaar er af tehalen en nu eff zonder bekrachtiging te rijden,of is dit geen doen zonder bekrachtiging te rijden?

Ja dat zal ook best wel.

Ik heb hier nog wel een pomp van de corsa x16xe met multiriem volgens mij is de pomp wel het zelfde alleen een andere pouli zou deze over te zetten zijn?

Ja dat zal ook best wel.

Ik heb hier nog wel een pomp van de corsa x16xe met multiriem volgens mij is de pomp wel het zelfde alleen een andere pouli zou deze over te zetten zijn?

heb ook problemen gehad met mijn astra toen der tijds en heb even zonder stuurpomp riem gereden,

is best te doen maar alleen voor nood, gaat toch nog best zwaar.

heb ook geprobeerd om een poelie over te zetten van een multiriem naar een v-snaar maar dat gaat niet.

de poeli's zitten vast geklonken.

heb ook problemen gehad met mijn astra toen der tijds en heb even zonder stuurpomp riem gereden,

is best te doen maar alleen voor nood, gaat toch nog best zwaar.

heb ook geprobeerd om een poelie over te zetten van een multiriem naar een v-snaar maar dat gaat niet.

de poeli's zitten vast geklonken.

pompen zijn hetzelfde

het verschil in bij jou de poelie

ook kan er verschil zitten in de terug voer (pijpje)

pompen zijn hetzelfde

het verschil in bij jou de poelie

ook kan er verschil zitten in de terug voer (pijpje)

Terug
Naar boven