• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

stuurbekrachtiging weg tijdens rijden ? help

cano666

Post weleens wat
hallo allemaal,

net ff een stukje gereden van werk naar huis en heb iets mee gemaakt woow was ff schrikken. starten weg rijden niks aan de hand tot ik bij een stoplicht een beetje ging afremmen. bocht na rechts en foetsie weg stuurbekrachtiging geen lampje van mijn accu gezien helemaal geen lampje niks mijn stuurbekrachtiging deed het opeens niet. heb heel ffetjes gewacht auto weet gestart en toen deed die het weer. weet iemand waar door dit komt ik heb mijn accu al gecheckt die is ok. het gaat om een astra coupe xe18xe1.

ik ben niet thuis dus heb het via mobiel gepost sorry voor het lelijke opmaak

mvg

cano666

Kan dat er te weinig olie in het tankje zit, deze zit onder de motorkap links onderaan het schutbord.

Of de stekker maakt geen goed contact ,(carrosie) deze zit in de buurt van het kvs tankje.

Loshalen en erin kijken of er geen carrosie inzit.

Als het dat niet is , moet je gaan meten door lage stroom werkt de stuurbekrachtiging ook niet meer.

Terug
Naar boven