• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Stuurtrekker

Counterstrike

Post weinig
Jongens en meisjes.

Wie helpt me uit de brand..

Ik ben op zoek naar iemand die beschikking heeft over een stuurtrekker in de buurt van Twente..

Mijn nieuwe naaf zit per ongeluk een tandje verkeerd.

Groeten Frank

moer los tot bovenaan en dan klap op geven met hamer werkt goed en zet je knieen tegen het stuur hou hem tegen met los halen anders ga je stuur koppen :thumbup

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

moer los tot bovenaan en dan klap op geven met hamer werkt goed en zet je knieen tegen het stuur hou hem tegen met los halen anders ga je stuur koppen :thumbup

werkt dat echt wat je daar zegt?ik heb me daar toch af en toe wat mee lopen te klooien. moer los, tikje op de kop van de schoefeinde en dan knieen erachter?

Je kan ook gewoon de moer eraf halen en dan met gestrekte armen het stuur heen en weer trekken, meestal komtie dan ook wel. (Dus wrikken van voor naar achter, met je armen in tegengestelde richting).

Ja gewoon laten schrikken....pak wel een goeie drevel/puntbeitel want anders verneuk je mischien het schroefdraad ;)

Moer tot op het eind draaien en een flinke klap op de as...

origineel gepost door Fearless

Ja gewoon laten schrikken....pak wel een goeie drevel/puntbeitel want anders verneuk je mischien het schroefdraad ;)

Moer tot op het eind draaien en een flinke klap op de as...

ja ik nam altijd een verlengstuk van een ratelsleutel en zette die erop en dan met hamer er tegen aan

Terug
Naar boven