Ok sorry voor het onpersoonlijke, ik ben Kees, 51 jaar en ik heb sinds 3 jaar deze Vectra, heel tevreden mee, vroeger altijd opel gereden, mn eerste was een a-kadett, toen een B en daarna een coupe. Overgestapt op een A ascona 19 SR, toen een 2.0 b ascona berlina met een pullman rode bekleding, allemaal heel mooi. toen ben ik getrouwd en heb een toyota en een kinderwagen moeten kopen, sinds een paar jaar eindelijk weer een opel, leren bekleding en alle toeters en bellen, stoelverwarming, airco, etc.
Maar ja, dat sturen baart me toch wel zorgen, ging echt niet langzaam zwaarder. Ik voelde wel eerder bij bochten naar links en direkt naar rechts een kleine tik/ weerstand in het stuurwiel.
Ik ga even over jullie suggesties nadenken, ik ben weliswaar geen automonteur, was wel 20 jaar servicemonteur cv, helpt altijd een beetje met sleutelen.
nogmaals bedankt
Maar ja, dat sturen baart me toch wel zorgen, ging echt niet langzaam zwaarder. Ik voelde wel eerder bij bochten naar links en direkt naar rechts een kleine tik/ weerstand in het stuurwiel.
Ik ga even over jullie suggesties nadenken, ik ben weliswaar geen automonteur, was wel 20 jaar servicemonteur cv, helpt altijd een beetje met sleutelen.
nogmaals bedankt