• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Supersport einddemper!

VivaLasHomies

Post weinig
Hallo!

Ik heb een maand terug een supersport einddemper besteld en deze gisteren gemonteerd. Ze hebben deze op maat laten maken maar naar mijn mening zijn de ophangpunten veel te kort! is het normaal dat er een stuk uit de achterbumper gehaald moet worden of is het dus daadwerkelijk echt zo dat de ophangpunten veel te kort zijn.. Hij bungelt nu wat onstabiel onder de auto met wat touw!

Het gaat om een Astra g uit 99 met trekhaak! 1,6

M.v.g.

Hey, even voor de duidelijkheid,

Hier mijn topic over het plaatsen van (hele mooie) foto's op dit forum !

viewtopic.php?f=78&t=139209

Ter uwe informatie :D

Groet, Rik ;)

Hey, even voor de duidelijkheid,

Hier mijn topic over het plaatsen van (hele mooie) foto's op dit forum !

viewtopic.php?f=78&t=139209

Ter uwe informatie :D

Groet, Rik ;)

Goedemorgen,

Heb je hier misschien een foto van?

Betreft het hier een 3,5 deurs? of een coupe/cabriolet?

Waar heb je je uitlaat laten maken?? bij EPS Hoogezand?

Mvg,

RickR91

Goedemorgen,

Heb je hier misschien een foto van?

Betreft het hier een 3,5 deurs? of een coupe/cabriolet?

Waar heb je je uitlaat laten maken?? bij EPS Hoogezand?

Mvg,

RickR91

Het betreft een hatchback 3 deurs! Ik heb geen foto nog maar die zal ik vanmiddag/vanavond wel even maken als ik thuis ben.

Het lijkt me sterk dat er een stuk uit de bumper zou moeten aangezien ik dit nooit eerder heb gezien bij anderen.. Het eindstuk komt vaak altijd netjes en strak onder de bumper door..

Ik heb deze laten maken door carfantasy!

Het betreft een hatchback 3 deurs! Ik heb geen foto nog maar die zal ik vanmiddag/vanavond wel even maken als ik thuis ben.

Het lijkt me sterk dat er een stuk uit de bumper zou moeten aangezien ik dit nooit eerder heb gezien bij anderen.. Het eindstuk komt vaak altijd netjes en strak onder de bumper door..

Ik heb deze laten maken door carfantasy!

carfantasy, ja , me maatje heeft een golf 4, en heeft daar ook een uitlaat systeem besteld, het gaat om een compleet rvs uitlaat systeem, en paste voor geen meter, ze zijn bij een bedrijf waar wij altijd naar toe gaan voor de uitlaat 2 dagen bezig geweest deze er mooi onder te lassen!

carfantasy, ja , me maatje heeft een golf 4, en heeft daar ook een uitlaat systeem besteld, het gaat om een compleet rvs uitlaat systeem, en paste voor geen meter, ze zijn bij een bedrijf waar wij altijd naar toe gaan voor de uitlaat 2 dagen bezig geweest deze er mooi onder te lassen!

Ik heb geen aanpassingen gedaan! Heb de oude demper verwijderd en een poging gedaan de nieuwe te plaatsen.. Heeft een maand geduurd voordat ze deze klaar hadden en kom nu gewoon 10 cm tekort! Dus zelf maar stuk aanlassen dan of die rubbers vervangen voor iets anders..

Ik heb geen aanpassingen gedaan! Heb de oude demper verwijderd en een poging gedaan de nieuwe te plaatsen.. Heeft een maand geduurd voordat ze deze klaar hadden en kom nu gewoon 10 cm tekort! Dus zelf maar stuk aanlassen dan of die rubbers vervangen voor iets anders..

img00045201105191605.jpg

img00046201105191606.jpg

img00047201105191607.jpg

Hier de foto´s!

Terug
Naar boven