Ik heb sinds vandaag mijn insignia sports tourer. Nu is me vandaag opgevallen dat het tapijt achter de bestuurderszetel (voeteneinde achterbank) serieus nat is. Ik heb op de diverse forums gelezen dat de sports tourers en meer bepaald die met de elecktrische achterklep en het panoramadak daar wel vaker last van hebben, nog iemand hier die dezelfde problemen van water in het interieur hebben? En zo ja, aan wat kan dit liggen. Ik heb al gelezen dat dit binnenkomt via de onderkant van de deuren dan heb ik weer gelezen dat het de afwateringgootjes van het panoramadak verstopt zitten en het zo naar binnenkomt. Feit is wel dat de stuurdoos van de centrale vergrendeling (die in de koffer zit) net vervangen is omdat deze kapot was door insijpelend water.
Ik ga natuurlijk morgenvroeg contact opnemen met de verkoper van de auto (heb een jaar garantie), maar alle informatie hieromtrent is natuurlijk handig.
Mvg
Ik ga natuurlijk morgenvroeg contact opnemen met de verkoper van de auto (heb een jaar garantie), maar alle informatie hieromtrent is natuurlijk handig.
Mvg