• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Te heet worden.

Eindelijk lucht boven water,

Er zat een enorme luchtbel in het motorblok en kachel die er bijna niet uit wilde,heb de auto schuin gezet en een half uur stationair laten draaien steeds een beetje koelwater bij gedaan en ja hoor de meter blijft eindelijk op streep 90 graden staan,Kan weer een beetje relex rijden nu en het is in de cabine nu ook lekker warm.

Sorry dat ik op dit oud topic reageer

Maar ik heb het zelfde probleem met mijn corsa b X14SZ

Hoe heb je hem schuin gezet links, rechts,voor of achter omhoog

Ik heb de corsa een halve maand gelede gekocht

En ik heb hem toen naar huis gereden zonder te zien dat er geen koelvloeistof in zat

Opweg naar huis werd de corsa heet zoals hierbocen vermeld

Wat bleek dat er te wijnig vloeistof in zat

Heb deze bijgevuld maar de hitte vlijft zoals hierboven

Grt

Als je de koelvloeistof zo erin gekieperd hebt dan denk ik dat er nog lucht in het systeem zit, laat het blok warm lopen met de kachelkraan helemaal open en dan heel rustig het koelvloeistof erin gooien, ik had de Corsa schuin met het linkervoorwiel op de stoep gezet.

Ok bedankt

De corsa draaide wel toen ik deze bijvulde

Maar hij zakte niet echt veel daarom denk ik dat er ook wel ergens een luchtbel inzit

Grt

Terug
Naar boven