• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

TE2800 Topic/pictures

kwam me bekent voor vooral kleur nummer begon ik te twijfelen dus zodoende even navraag omdat ik geen blad in de buurt heb. maar dan verwijder ik het bericht weer

Hij hep 'm verwijderd, de stiekemerd :P

adv. was van 1 uit België (Frans Peter)

te2.jpg

Heeft er nog geen 10 sec opgestaan ;)

Dacht eerst dat het van die duitser was , maar vond het al vreemd dat hij hem verkopan wou aangezien hij juist helemaal TE lijp is. :o

Look at his T-shirt. (it's Amazing):P

rallyendankern028Small.jpg

origineel gepost door manta19sr

advertentie heeft er nog geen 10 sec op getsaan huh?hij staat er nog steeds hoor.

Ik had wat gepost 10 sec Later heb ik dat weggehaald. In mijn lijst met TE bezitters stond dat de TE1051 al vanaf 1996 in bezit was en in de kleur oker zwart. (lijst is van 2 jaar terug) recente heb ik wel maar in verkeerde gekeken :( Snappie ?

replicas ook toegestaan?

Waarom niet.

Vermeld het dan wel ff ;) Dat het een replica is.

misschien ook leuk om een online lijst bij te houden,want niet iedereen is lid van de omcn.

zal volgende week ff lijst maken want nu liggen mijn bladen en gegevens allemaal in oirschot

REPLICA

Foto-G6PWAEMP.jpg

Quote:

misschien ook leuk om een online lijst bij te houden,want niet iedereen is lid van de omcn.

zal volgende week ff lijst maken want nu liggen mijn bladen en gegevens allemaal in oirschot

Mag maar het hoeft niet want het is allemaal bekend ;) Als je het doet oké maar dan geen gegevens van de eigenaren erbij. ;) Alleen het chassisnr en de kleur evt met foto

ORIGINEEL

IMG_1785Small.jpg

Terug
Naar boven