• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Technische hulp gevraagd (omgeving Weert) PROBLEEM OPGELOST!

D-gek

Post weleens wat
Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen om mijn

Kadett D 1.6s automaat weer aan het lopen te krijgen.

Sinds vorige week wil deze niet meer aanslaan hij gaat wel rond, de bougies en bougiekabels zijn goed,

heb ook al eens de bobine en ontstekingsmodule gewisseld gehad maar geen resultaat.

Nu denk ik zelf dat het een elektronisch mankement is, maar

daar heb ik weinig kaas van gegeten:(..wieowie wil/kan mij hiermee helpen?!

De Kadett staat trouwens in Ospel.

is de schakelaar van de automaathandel niet kapot?

bij een automaat zit er een schakelaar bij de handel die er voor zorgt dat je de motor alleen kan starten in de "n"of"p"stand

is de schakelaar van de automaathandel niet kapot?

bij een automaat zit er een schakelaar bij de handel die er voor zorgt dat je de motor alleen kan starten in de "n"of"p"stand

Daar had ik ook al naar gekeken, maar als deze in "D" of andere versnelling staat doet de auto

helemaal niets, als deze in "n" of "P" staat gooit hij de motor wel rond maar slaat niet aan.

Daar had ik ook al naar gekeken, maar als deze in "D" of andere versnelling staat doet de auto

helemaal niets, als deze in "n" of "P" staat gooit hij de motor wel rond maar slaat niet aan.

heb ik ook gehad met mijn e kadett , kon wel een half uur starten zonder resultaat .

bleek er vocht in de verdelrkap te zitten deze even eraf gehaald en goed droog gemaakt en tikken en lopen weer als een zonnetje.

heb ik ook gehad met mijn e kadett , kon wel een half uur starten zonder resultaat .

bleek er vocht in de verdelrkap te zitten deze even eraf gehaald en goed droog gemaakt en tikken en lopen weer als een zonnetje.

Ik krijg geen vonk en de verdelerkap+rotor heb ik net vervangen..benzine krijgt ie

ook zat..vandaar deze oproep, ik heb eigenlijk geen idee meer:( en zit er ook mee in m'n maag..

daarom zou ik het liefst iemand erbij willen hebben die er meer in thuis is.

Ik krijg geen vonk en de verdelerkap+rotor heb ik net vervangen..benzine krijgt ie

ook zat..vandaar deze oproep, ik heb eigenlijk geen idee meer:( en zit er ook mee in m'n maag..

daarom zou ik het liefst iemand erbij willen hebben die er meer in thuis is.

[rquote=1891907&tid=144451&author=hanskadett]dan moet het haast wel de bobine of de start module zijn lijkt mij[/rquote]

Die had ik al eens gewisseld gehad zonder resultaat:(

Ben jij een beetje thuis in het electrische gedeelte, en zou

je misschien eens langs kunnen komen om het door te meten? De Kadett staat in Ospel.

Terug
Naar boven