• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

telefoonnavigatie weergeven op cid (kleurenscherm)

Ik ken de CD30 niet, maar normaliter kan zoiets niet.

Als je een radio met video ingang (b.v. voor een externe DVD speler) hebt, en een telefoon met video uitgang (zoals de Nokia 5800), dan zou het moeten kunnen.

Ik ken de CD30 niet, maar normaliter kan zoiets niet.

Als je een radio met video ingang (b.v. voor een externe DVD speler) hebt, en een telefoon met video uitgang (zoals de Nokia 5800), dan zou het moeten kunnen.

Ik weet dat een collega van mij dit ooit heeft gedaan met een cid die in een vectra-b zat,

hij heeft de rgb kabel en sync kabel opgezocht, en hij kon dvd kijken of een ander signaal erop zetten.

Het kan volgens mij wel, maar hoe dat moet hje even uitzoeken.

mvgr stefanovitch

@stefanovitch wrote:Ik weet dat een collega van mij dit ooit heeft gedaan met een cid die in een vectra-b zat,

hij heeft de rgb kabel en sync kabel opgezocht, en hij kon dvd kijken of een ander signaal erop zetten.

mvgr stefanovitch

Prima, veel schermen zijn zo wel te gebruiken maar de vraag was hoe je van een GSM (!!!!) het beeld over kunt krijgen. Dat wordt toch erg lastig.....

Ik weet dat een collega van mij dit ooit heeft gedaan met een cid die in een vectra-b zat,

mvgr stefanovitch

Nou sommige gsm kunnen een videosignaal uitsturen en dan gaat het op deze manier, dat bedoel ik. je telefoon moet er wel voor geschikt zijn andwers gaat het niet.

@stefanovitch wrote:Ik weet dat een collega van mij dit ooit heeft gedaan met een cid die in een vectra-b zat,

mvgr stefanovitch

Prima, veel schermen zijn zo wel te gebruiken maar de vraag was hoe je van een GSM (!!!!) het beeld over kunt krijgen. Dat wordt toch erg lastig.....

Nou sommige gsm kunnen een videosignaal uitsturen en dan gaat het op deze manier, dat bedoel ik. je telefoon moet er wel voor geschikt zijn andwers gaat het niet.

Dat moet dan in de handleiding staan, of dit mogelijk is met een apart kabeltje.

Ik betwijfel het. anders even nokia mailen.

mvgr stefanovitch

nee, e72 kan dat niet, de E serie van Nokia zijn zakelijke toestellen, de N serie, en nog wat andere modellen zijn multimedia toestellen, daar heb je het meeste kans bij, maar dan nog is de kans klein dat een telefoon een video-out heeft.

heeft ie het niet, dan werkt het ook niet, of je moet heel handig zijn en de complete (flat)cable van het gsm schermpje splitsen van 1 naar 2 en de aftakking naar je cid scherm te sturen, maar dan ben je echt hardcore bezig en kan je je gsm ook niet meer voor iets anders dan buiten de auto gebruiken.

je loopt dan ook tegen weer andere problemen aan, zoals resolutie, etc.

Dat moet dan in de handleiding staan, of dit mogelijk is met een apart kabeltje.

Ik betwijfel het. anders even nokia mailen.

mvgr stefanovitch

nee, e72 kan dat niet, de E serie van Nokia zijn zakelijke toestellen, de N serie, en nog wat andere modellen zijn multimedia toestellen, daar heb je het meeste kans bij, maar dan nog is de kans klein dat een telefoon een video-out heeft.

heeft ie het niet, dan werkt het ook niet, of je moet heel handig zijn en de complete (flat)cable van het gsm schermpje splitsen van 1 naar 2 en de aftakking naar je cid scherm te sturen, maar dan ben je echt hardcore bezig en kan je je gsm ook niet meer voor iets anders dan buiten de auto gebruiken.

je loopt dan ook tegen weer andere problemen aan, zoals resolutie, etc.

Terug
Naar boven