• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Temperatuur en motor valt uit HELP!!

Kan iemand mij helpen??

Ik heb een corsa uit 2001 een 1.2 150.000 km

Eergisteren viel de motor uit bij het stoplicht en de temperatuur liep op tot meer dan 90 graden.

Vandaag temperatuursensor vervangen maar het lijkt juist erger te worden. Vandaag weer een paar keer uitgevallen en temperatuur loopt hoog op (ik doe dan mijn blower aan op hoogste stand en dan zakt me temperatuur naar de 0!!)

Lampje auto met sleutel blijft branden..

Weet iemand wat dit is?

Alvast bedankt.

Uitlezen he, dan weet je wat het probleem is.

Temperaturen boven de 90graden is GEHEEL normaal.. zlef over de 100 graden is niet raar.

Temperatuur die zakt onder de 70 of 60graden (net wat de meter als laagste punt heeft) hoort niet, kans op kapotte thermosstaat

Uitlvallen motor, zal haast aan de Toerental gever liggen in het onderblok.

Willem

Terug
Naar boven