• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

thermostaat astra f,wie kan me ermee helpen -BELGIË-

Astra 1.4 NZ

Post vaak
beste leden

ik zou graag men thermostaat vervangen maar ik kan dit zelf niet, iemand die in België woont die me ermee zou kunnen helpen? Ik zou deze heel dankbaar zijn! :D

de enige echte oplossing is de thermostaat laten vervangen,als je geen geld heb om het te laten doen kan je wel als alternatief een stuk karton voor je radiator zetten,hoe meer je de radiator afdekt des te sneller die warm word,let wel op als je em te veel afdekt word die te warm ,hou dus goed je temperatuur meter in de gaten.

het blijven rijden met een thermostaat die open blijft staan is niet zoon probleem,je heb wat meer vervuiling maar auto gaat er niet van kapot.

@b07 wrote:de enige echte oplossing is de thermostaat laten vervangen,als je geen geld heb om het te laten doen kan je wel als alternatief een stuk karton voor je radiator zetten,hoe meer je de radiator afdekt des te sneller die warm word,let wel op als je em te veel afdekt word die te warm ,hou dus goed je temperatuur meter in de gaten.

het blijven rijden met een thermostaat die open blijft staan is niet zoon probleem,je heb wat meer vervuiling maar auto gaat er niet van kapot.

ok, maar heb geen idee van hoeveel het moet kosten bij de garage. eens luisteren dan maar

je moet de distributie loshalen,reken op 1 tot 1,5 uur arbeid en dan een thermostaat en een paar liter koelwater,dus een 150 tot 200 euro ben je wel kwijt,als je t bij een universeel laat doen.

Jammer dat je zover weg woont,had je er best bij willen helpen.

@asconahobbyist wrote:je moet de distributie loshalen,reken op 1 tot 1,5 uur arbeid en dan een thermostaat en een paar liter koelwater,dus een 150 tot 200 euro ben je wel kwijt,als je t bij een universeel laat doen.

Jammer dat je zover weg woont,had je er best bij willen helpen.

Ja inderdaad jammer, is veel geld voor een thermostaat..

Terug
Naar boven