• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

thrmoschakelaar elektrische fans probleem

Tomvt

Post vaak
hoi,

ik heb na de inbouw van de c30se in de manta elektrische fans geplaatst met uiteraard een thermoschakelaar, nu heb ik in 2 jaar tijd al 3 schakelaars kapot die t opeens niet meer doen. Nu is er tot nu toe niemand die mij kan vertellen waarom deze steeds kapot gaan, ze zeggen allemaal dat die dingen zelden kapot gaan. Nu had ik de eerste en 2e x de schakelaar rechtstreeks op de fans zitten, dacht misschien ligt t daaraan hoewel die schakelaar 30A kan hebben en de fans max 18 A trekken als ze aanslaan, dus heb ik er een relais tussen geplaatst totdat de schakelaar weer kapot ging. Heb nu een nieuwe liggen maar wil toch weten waarom deze dingen kapot zouden kunnen gaan..

gt rom

Terug
Naar boven