• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Tigra A zonder mistlampen voor?

Kimmes B.

Post weinig
Mijn Tigra heeft geen mistlampen voor, wat ik heel jammer vind is zo mooi! :(

Zijn er meer zonder mistlampen of zou dit een andere bumper zijn?

Foto-0062.jpg

Groetjes

Dichtbij is ook een groot woord hoor :D

Als je je geroepen voelt om foto`s te komen maken, van mij mag je ;)

Ik neem ook me camera mee dus.. Denk dat we richting het oude

station in Essen rijden? tenzij iemand een betere locatie heeft??

Benzine is idd goedkoper aan het worden (Tank altijd in Baarle Hertog, zo`n 10km hier vandaan)

image001.jpg

Of anders het spookstadje Doel (Belgie)

EB50BC94178D8A275AF0C431DD7DA424-doel-belgie.jpg

89E3DDF5BC974716691DEA66B0F2A153-garage---doel--belgie.jpg

Dichtbij is ook een groot woord hoor :D

Als je je geroepen voelt om foto`s te komen maken, van mij mag je ;)

Ik neem ook me camera mee dus.. Denk dat we richting het oude

station in Essen rijden? tenzij iemand een betere locatie heeft??

Benzine is idd goedkoper aan het worden (Tank altijd in Baarle Hertog, zo`n 10km hier vandaan)

image001.jpg

Of anders het spookstadje Doel (Belgie)

EB50BC94178D8A275AF0C431DD7DA424-doel-belgie.jpg

89E3DDF5BC974716691DEA66B0F2A153-garage---doel--belgie.jpg

Is helemaal mijn ding, maar heb er zelf echt geen verstand van helaas! Zie dat je in Roosendaal+Zegge woont, dat is hier vlakbij (Oud Gastel) waar staat die Tigra dan op de sloop?

Is helemaal mijn ding, maar heb er zelf echt geen verstand van helaas! Zie dat je in Roosendaal+Zegge woont, dat is hier vlakbij (Oud Gastel) waar staat die Tigra dan op de sloop?

Moet hij wel ff zeggen waar hij staat, jullie vergeten volgens mij dat ik een meisje ben wat niet handig is met autoonderdelen en de rest! :shock:

Moet hij wel ff zeggen waar hij staat, jullie vergeten volgens mij dat ik een meisje ben wat niet handig is met autoonderdelen en de rest! :shock:

Opzich.... meeste zit gewoon met een paar schroefjes vast :D

Kon je zondag trouwens??? kunnen we een paar leuke foto`s maken king:

Opzich.... meeste zit gewoon met een paar schroefjes vast :D

Kon je zondag trouwens??? kunnen we een paar leuke foto`s maken king:

Als het niks word heb ik nog wel een knappe voorbumper met mistlampen voor je. (helaas wel in de verkeerde kleur)

Je moet eens kijken of aan de achterkant van je bumper of de beugels voor de mistlampen er al wel/niet zitten.

Want dan kan je de gaten zelf in je bumper maken en zet je ze er zo in.

(zal wel niet makkelijk zijn om dat netjes te doen hoor) Maargoed tis misschien een idee;)

Als het niks word heb ik nog wel een knappe voorbumper met mistlampen voor je. (helaas wel in de verkeerde kleur)

Je moet eens kijken of aan de achterkant van je bumper of de beugels voor de mistlampen er al wel/niet zitten.

Want dan kan je de gaten zelf in je bumper maken en zet je ze er zo in.

(zal wel niet makkelijk zijn om dat netjes te doen hoor) Maargoed tis misschien een idee;)

Jajaja jullie kunnen het mooi vertellen, maar komt wel goed ben heel benieuwd waar die tieg staat. Zit trouwens niks van beugels op of iets.. :)

Waar is het zondag Dominic?

Jajaja jullie kunnen het mooi vertellen, maar komt wel goed ben heel benieuwd waar die tieg staat. Zit trouwens niks van beugels op of iets.. :)

Waar is het zondag Dominic?

Uhm moet ik nog ff kijken.. Zag dat Essen of Doel (België) wel mooi was voor foto's..

Anders moeten we ff kijken voor een andere locatie..

Terug
Naar boven